Zarządzanie bazą produktów

Zarządzanie egzemplarzami produktów zakupionymi przez klientów
Maj 17, 2017
Raporty statystyczne analizujące trendy i strukturę danych
Maj 17, 2017

Kategorie produktów

  • Wewnątrz kategorii może znajdować się wiele poziomów kolejnych podkategorii (struktura drzewkowa jak np. na dysku twardym).
  • Każdy produkt może należeć do wielu podkategorii.
  • Można definiować wiele profilów produktowych (np. komputery, monitory, drukarki, osprzęt itp.) i dla każdego z nich zaprojektować indywidualną kartotekę produktu.
  • Dla każdego profilu produktowego można wybierać inne pola danych opisujących produkt. Np. komputery są opisywane przez szybkość procesora i wielkość pamięci, monitory przez przekątną ekranu (wybór z listy 15”, 17”, 19”…).
  • Przy projektowaniu kartoteki produktu dla każdego profilu można tworzyć wiele zakładek kartoteki.
  • Dla każdego produktu można wskazać jednego lub kilku “menedżerów produktu”.
  • Możliwość wyszukiwania produktów na stronie szukania prostego i zaawansowanego.
  • Usuwanie lub scalanie produktów.
  • Można korzystać z bazy wprowadzonych produktów i cen przy wprowadzaniu zamówień/transakcji, sporządzaniu ofert itp.
  • Schowek na produkty pozwalający wykonywać hurtowe operacje: zmianę danych produktów, grupowanie.

Powiązanie ze zdarzeniami i zadaniami

  • Dla każdego produktu/usługi można rejestrować zdarzenia, jakie mają miejsce względem nich. Przykładowe zdarzenia, jakie może zdefiniować administrator: “Zgłoszono reklamację”, “Ulepszono produkt”, “Przygotowano instrukcję obsługi” itp.

  • Można zlecać zadania do wykonania, które są związane z produktem, a które zdefiniował administrator.

  • Zdarzenia i zadania można przeglądać w raportach dostępnych w kartotece produktu i w zestawieniach wspólnych dla całego systemu.

  • Produkty można przeszukiwać według kryteriów opisujących produkty oraz według zdarzeń, które zaszły w ich historii.

Dodaj komentarz