Zarządzanie kampaniami marketingowymi

E-mailing masowy i korespondencja seryjna
Maj 17, 2017
Hurtowe zlecanie zadań
Maj 17, 2017

Zarządzanie kampaniami marketingowymi

Kampanie marketingowe w programie są częścią modułu Zleceń. Prawidłowe działanie tej funkcjonalności wymaga od upoważnionego Użytkownika:

  • utworzenia typu obiektu systemowego – typu zlecenia służącego do przeprowadzania kampanii,
  • zdefiniowania minimum jednej fazy kampanii,
  • zdefiniowania kartoteki, okien i formularzy kampanii,
  • dodania systemowych zmiennych admina powiązanych z kampaniami:
  • na początek kampanii (zl_datetime_1),
  • na koniec kampanii (zl_datetime_2),
  • fazy firmy w zleceniu (faza_firma_zlecenie).

Zarządzanie kampaniami marketingowymi jest analogiczne do obsługi innych Zleceń w systemie, różni się jednak od nich dostępem do:

Dodatkowej zakładki na Firmy w kampanii marketingowej (ZestawienieKontrahentowKampanii)

Firmy w kampanii

Opcji w zakładce na kontrahentów powiązanych ze Zleceniem. Z poziomu tego Zestawienia w kartotece Zlecenia, Użytkownik może wskazać firmy powiązane z kampanią (kontrahentów już istniejących w systemie):

Dodawanie kontrahenta do kampanii

Ponadto, możliwe jest przydzielanie pracowników do wybranych kontrahentów danej kampanii. Dzięki tej opcji można przypisywać odpowiedzialność za prowadzenie jednej dużej kampanii marketingowej różnym osobom w firmie.

Przydzielanie pracowników

Przydzielenie odbywa się ręcznie – wówczas każdemu kontrahentowi w kampanii wskazujemy indywidualnie pracownika.

Przydzielanie pracowników

Użytkownik może również definiować statusy/fazy kontrahentów w kampanii.

Dodaj komentarz