Zarządzanie tematami sprzedażowymi (obsługa ofertowania i zamówień)

Repozytorium plików
Maj 17, 2017
Kredyty kupieckie i windykacja
Maj 17, 2017

 

Zarządzanie tematami sprzedażowymi (obsługa ofertowania i zamówień)

W firmach stosowane są różne określenia dla odmiennych form sprzedaży, m.in.: oferty, zamówienia, przetargi, kontrakty, leady. W programie bs4 każdy temat sprzedażowy – potencjalny, zrealizowany lub utracony, domyślnie nazywany jest TRANSAKCJĄ.

  • W systemie można definiować różne typy transakcji, posiadające różne fazy.
  • Każda transakcja posiada swoją odrębną kartotekę.
  • Zależnie od aktualnej fazy tematem mogą zajmować się inni pracownicy i wymagane mogą być inne pola do uzupełnienia.
  • W powiązaniu do transakcji pracownicy mogą wysyłać sobie komunikaty.
  • Można z nimi powiązywać zlecenia, faktury z programu ERP lub pozycje faktur sprzedażowych i zakupowych.
  • Program może alarmować pracownika lub przełożonych jeśli transakcja jest w jakiejś fazie zbyt długo.
  • Klient może otrzymywać automatyczne powiadomienia e-mail lub SMS o zmianie statusu transakcji – zamówienia.
  • Transakcje mogą być tworzone na podstawie zamówień ze sklepu internetowego firmy.

W aktualnej wersji systemu bs4 ultra można skonfigurować dowolną ilość zróżnicowanych typów transakcji.

Korzyści

  • Kierownik dysponuje większą wiedzą o portfelu potencjalnych zamówień i efektywności działań handlowych pracowników jest w stanie szybciej przewidzieć potencjalne zmiany w sprzedaży i ustalić ich przyczyny.
  • Sprzedawcy są bardziej efektywni, ponieważ dysponują lepszą wiedzą o Kliencie, jego preferencjach i historii kontaktu z nim.
  • Korzystanie z transakcji zmniejsza ryzyko pomyłek i przeoczeń w działaniach sprzedażowych.
  • Podnosi się ogólna niezawodność funkcjonowania firmy poprzez wprowadzenia narzędzia do skutecznej kontroli działań pracowników.
  • Z transakcją można powiązywać elementy systemu jak np. zlecenia, faktury z programu ERP lub pozycje faktur sprzedażowych i zakupowych.
  • W powiązaniu z transakcjami można ustawiać alarmy np. jeśli transakcja jest w jakiejś fazie zbyt długo.
  • Program może automatycznie powiązywać z transakcjami przychodzące e-maile od klientów na podstawie ich tematu.
  • Nowe transakcje mogą być otwierane na bazie zamówień ze sklepu internetowego, a także eksportowane do serwisu internetowego (wymagane dodatkowe programowanie).

Dodaj komentarz