Dynamiczne zestawienia
Maj 17, 2017
Urlopy i nieobecności
Maj 17, 2017

 

Artykuły

  • Publikowane artykuły są podzielone tematycznie, na rubryki.

  • Mogą zawierać zdjęcia, a po opublikowaniu przez autora być automatycznie wysyłane do pracowników w formie wiadomości e-mail. 

  • Zawartość poszczególnych podrubryk można adresować do wszystkich lub wybranych grup osób.

  • Pracownicy mogą przeglądać treść artykułu zgodnie z posiadanymi uprawnieniami – możliwe jest takie ograniczanie, by pracownik widział np. tylko wstęp lub nie miał dostępu do załączników w artykule, jeżeli nie należy do grupy docelowej.

  • Każdy pracownik może indywidualnie oznaczyć artykuł jako przeczytany, dzięki temu wie, z którymi materiałami jeszcze się nie zapoznał.

  • Można powiązać wybrane pliki do artykułu, dzięki czemu Użytkownicy zobaczą pliki do pobrania poniżej jego treści.

Artykuł z bazy wiedzy

FAQ

  • Program umożliwia tworzenie bazy często zadawanych pytań i odpowiedzi.

  • Często zadawane pytania (Frequently Asked Questions) można podzielić tematycznie, według samodzielnie utworzonych kategorii.

  • Tworząc kategorie FAQ można określić grupy pracowników, do których jest adresowana.

Firmowe FAQ

Korzyści

  • Baza wiedzy pozwala gromadzić cenną wiedzę i informacje związane z firmą i jej otoczeniem.
  • Pracownicy mają łatwy dostęp do zebranych informacji.
  • Moduł ułatwia szkolenie pracowników – można zlecić im przeczytanie konkretnych artykułów.
  • Forum umożliwia firmowym specjalistom wymianę doświadczeń i dyskusje na temat spraw technicznych.
  • W części FAQ znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, co ułatwia odpowiedź na zapytania Klientów i umożliwia szybsze przeszkolenie nowych pracowników.

Dodaj komentarz