Konfigurowalne kartoteki kontrahentów

Rejestracja zdarzeń i aktywności
Maj 12, 2017
Bezpieczeństwo danych w systemie
Maj 12, 2017

Kartoteka kontrahenta – centralne miejsce systemu CRM

Kartoteka kontrahenta

Dlaczego kartoteka kontrahenta jest tak ważna?

Wyobraź sobie sytuację, w której Klient od dawna nie reguluje płatności lub posiadasz jego nieaktualne dane a inny pracownik nie przekazał Ci właściwej informacji… Otwierając kartotekę kontrahenta od razu ją uzyskasz.

Należy zawsze najpierw otworzyć kartotekę kontrahenta, a dopiero później można wykonywać jakiekolwiek działania względem niego (telefonowanie, tworzenie zamówień, ofert itp.).

Stopień rozbudowania i skomplikowania kartoteki

W programie bs4 istnieje możliwość tworzenia bardzo rozbudowanych kartotek – należy jednak pamiętać, że kartoteka powinna być zawsze odpowiednio dopasowana do potrzeb. Zbyt obszerna sprawi, że część zawartych w niej pól będzie niepotrzebnie utrudniać obsługę, natomiast bardzo skromna uniemożliwi zgromadzenie wszystkich niezbędnych informacji.

 

Menu kartoteki

 

Menu kartoteki posiada analogiczną budowę do Menu głównego programu. Jest również w pełni konfigurowalne i może składać się z wielu zakładek.

  • Pierwsza grupa menu kartoteki składa się zwykle z trzech przycisków typu split button: „dane ogólne”, „zestawienie osób” oraz „adresów firmy”. Dwa ostatnie informują również ile rekordów liczy obecnie dane zestawienie.

Menu kartoteki kontrahenta

  • Kolejna grupa zakładek to „zestawienia”.  Może ona różnić się w zależności od typu kontrahenta, jednak najczęściej znajdują się w tym miejscu listy: zdarzeń, zadań, transakcji, a także dokumentów, stanów magazynowych, cen itp.

Menu kartoteki kontrahenta

  • Ostatnia grupa przycisków to tzw. „akcje”, czyli opcje pozwalające na wykonanie określonych działań na kartotece np. dodanie firmy do schowka, scalenie kontrahentów lub ich usunięcie a także możliwość zredagowania pisma lub wysyłki komunikatu.
Menu kartoteki kontrahenta

 

Korzyści

  • Dostęp do aktualnych informacji i pełnej historii kontaktu, z dowolnej lokalizacji i urządzenia.

  • Dostosowanie poziomu rozbudowania kartotek, w zależy od potrzeb firmy i typu kontrahenta.

  • Pola kartoteki mogą być dowolnie modyfikowane i konfigurowane przez administratora.

  • Każda kartoteka może zawierać dane wielu osób kontaktowych ( z wyróżnieniem osoby głównej i ulubionych) oraz wielu siedzib.

  • Brak ograniczeń co do ilości typów kontrahentów konfigurowanych w programie. Mogą to być m.in. klienci, klienci potencjalni, dostawcy, firmy pomocnicze, partnerzy i konkurencja.

Dodaj komentarz