Wyszukiwarki i segmentacja klientów

Bezpieczeństwo danych w systemie
Maj 12, 2017
Szablony korespondencji
Maj 15, 2017

Wyszukiwarki i segmentacja klientów

1. Szybkie wyszukiwanie – Wyszukiwarka znajdująca się w prawym górnym rogu głównego okna programu, pozwala na szybkie wyszukiwanie wybranych elementów (m.in.  wg nazw Klientów, nazwisk, e-maili, artykułów itd.). Po wpisaniu minimum trzech znaków, system automatycznie wyświetli proponowane wyniki pod oknem wyszukiwarki. Możliwe jest skonfigurowanie pól, które mają być brane pod uwagę przy wyszukiwaniu (np. odnajdywanie Kontrahenta po symbolu kontrahenta albo Numerze Identyfikacji Podatkowej).

Wyszukiwane są tylko te obiekty, które zostały określone w kompetencjach danego Użytkownika – jeżeli nie ma on dostępu do np. kartoteki danego produktu, to nie zostaną mu wyświetlone powiązane z nią wyniki.

Wyszukiwarka kontrahentów

2. Wyszukiwanie zaawansowane – Wyszukiwarki dostępne w zestawieniach poszczególnych elementów m.in. kontrahentów, transakcji, zadań, oraz zleceń. Umożliwiają wybór dowolnych kryteriów wyszukiwania oraz wyświetlania danych. Wyszukiwarka kontrahentów jest bardzo użytecznym narzędziem ich segmentacji. Z wybranych wyników można tworzyć grupy firm lub osób oraz dokonywać na nich różnego rodzaju operacji hurtowych (np. zlecenie zadań do wszystkich, wysyłka mailingu).

Każde skonfigurowane przez administratora pole w kartotece kontrahenta może być kryterium filtrowania lub kolumną użytą w wyszukiwarce.

Korzyści

 

  • Kontrahentów można wyszukiwać wg każdego rodzaju informacji umieszczonych w ich kartotece oraz elementów z nimi powiązanych np. zadań lub transakcji.
  • Korzystając z opcji szybkiego wyszukiwania, z każdej strony systemu można łatwo znaleźć kontrahenta, wpisując zaledwie kilka liter z jego nazwy.
  • Wyszukiwarka kontrahentów umożliwia ich segmentację wg dowolnych kryteriow – można tworzyć grupy firm oraz dokonywać na nich różnego rodzaju operacji hurtowych (np. zlecić zadania do wszystkich, wysyłka mailingu).

Dodaj komentarz