Skip to main content

Oprogramowanie CRM dla agencji reklamowych

Oprogramowanie CRM dla agencji reklamowych bs4 core zapewnia możliwość dostosowania systemu do specyfiki konkretnej agencji reklamowej.

Odzwierciedlamy w systemie organizację oraz charakterystyczne dla firmy procesy, na podstawie przeprowadzanej analizy przedwdrożeniowej.

Dostarczamy naszym klientom indywidualnie dostosowane oprogramowanie CRM dla agencji reklamowych, znacznie taniej niż w przypadku oprogramowania tworzonego na zamówienie.

W ten sposób umożliwiamy korzystanie z dopasowanego systemu dla agencji reklamowych, interaktywnych, full service, BTL, kreatywnych, marketingowych i wielu innych. Możliwości konfiguracyjne są bardzo rozległe, co sprawia, że przystosowany system low code jest w zasięgu ręki nie tylko dla dużych graczy na rynku, ale też dla małych i średnich firm.

Zapanuj nad komunikacją z każdym klientem w agencji reklamowej

Funkcjonowanie agencji reklamowej jest oparte na obsłudze wielu indywidualnych klientów. Każdy z nich ma swoje specyficzne potrzeby i wymagania. Z każdym tworzysz osobną relację i masz różne ustalenia. Każdemu chcesz zapewnić najlepsze usługi i doświadczenie w kontakcie z firmą.

Niezastąpionym wsparciem do budowania relacji z klientami jest oprogramowanie bs4 core dla agencji reklamowej. Z naszym programem zwiększysz jakość obsługi dla każdego klienta z osobna. Zyskasz stały dostęp do wielu bieżących oraz historycznych danych.

Wszystkie dane w jednym miejscu

W jednym miejscu zgromadzisz wszystkie informacje o kontrahencie i zarządzisz dostępem poprzez przyznanie uprawnień użytkownikom. Powiążesz z klientem nie tylko spotkania, wykonane zadania czy pełną korespondencję mailową, ale również zdarzenia – takie jak np. rozmowa telefoniczna wraz z notatką.

Dane są łatwo dostępne dla zaangażowanych pracowników, a wszystkie ważne ustalenia są gromadzone w jednym miejscu. W każdej chwili sprawdzisz pełną historię kontaktu. Twoja agencja zdobędzie większą wiedzę na temat wymagań i preferencji klienta, co umożliwi tworzenie lepiej dostosowanych ofert i projektów.

Różne typy współpracy

W systemie low code bs4 określasz typ kontrahenta, więc możesz gromadzić historię kontaktów również z partnerami i firmami wspierającymi, a nawet informacje o konkurencji.

Jeśli na etapie ofertowania konkurencja także składa swoją propozycję, wtedy w systemie możesz zbierać informacje na ten temat. W ten sposób w przyszłości zyskujesz przewagę Twojej agencji, kiedy taka sytuacja się powtórzy.

Pełna historia zleceń

Nasze oprogramowanie dla agencji reklamowych zapewni Ci dostęp do historii zleceń, wraz z informacją o czasie ich realizacji i kosztach. Będziesz dysponować rzetelnymi danymi do podejmowania decyzji o cenach sprzedaży.

Wysokie bezpieczeństwo

Z systemem bs4 dla branży reklamowej zabezpieczysz firmę na wypadek odejścia pracownika. Historia kontaktu z klientem jest chroniona w systemie i na bieżąco możesz sterować uprawnieniami do niej. Dzięki temu zminimalizujesz ryzyko stracenia danych razem z pracownikiem.

Dowiedz się, co możemy zaproponować Twojej firmie

Efektywne zarządzanie zleceniami graficznymi i reklamowymi

Z oprogramowaniem CRM dla agencji reklamowych bs4 core możesz zarządzać całością prac – od rozbudowanych projektów do drobnych zleceń graficznych.

Wszystko odbywa się przez indywidualnie skonfigurowane typy zleceń, składające się z różnych faz. Zarówno w trakcie, jak i po zakończeniu pracy nad projektem, zyskujesz łatwy dostęp do jego szczegółów.

Jak może wyglądać przykładowa praca nad przygotowaniem grafiki w programie?

1

Po otrzymaniu zlecenia wprowadzasz je do systemu bs4, razem ze wszystkimi szczegółami. Wszystko będzie powiązane z konkretnym klientem.

Osoba odpowiedzialna za realizację tematu sprzedażowego ma stały podgląd wszystkich prac (ich status i historię). Może być na bieżąco informowana o zmianach i postępach w projekcie przy pomocy powiadomień np. komunikatów systemowych.

Dodatkowo ustawisz alerty, które automatycznie poinformują o zbliżającym się terminie realizacji lub niewykonanych na czas zadaniach.

2

Wprowadzone zlecenie na początku trafia do fazy „do przydzielenia”. Następnie koordynator działu wskaże konkretnych grafików i osoby odpowiedzialne za jego realizację.

Możesz również określić deadline lub priorytet zlecenia oraz szacowany czas pracy. Następnie zlecenie przechodzi do etapu: „do wykonania” i oczekuje w kolejce na realizację.

3

W programie każdy widzi na swoim ekranie startowym zlecenia, którymi ma się zająć, posortowane w kolejności według priorytetów lub terminów realizacji.
4

Osoba realizująca zlecenie wprowadza niezbędne informacje związane z jego realizacją. Może też np. podpinać do zlecenia pliki graficzne. Gdy zlecenie jest zrealizowane, ustawia etap, w którym jego praca jest weryfikowana przez koordynatora.

W skutecznym zarządzaniu projektami i zadaniami w programie istotne są uprawnienia. Dla każdej fazy możesz zdefiniować osoby, które mają możliwość przesunięcia zlecenia do kolejnego etapu. W powyższym przykładzie faza weryfikacji przez koordynatora, będzie dostępna tylko dla przełożonego, który zatwierdza dany projekt. Każdy może mieć podgląd i widzieć w jakiej fazie jest zlecenie, ale tylko koordynator może je zaakceptować i przesunąć dalej w realizacji.

Wraz z wdrożeniem oprogramowania bs4 core możesz dodatkowo uruchomić specjalny serwis internetowy dla klientów agencji. W ten sposób mogą zlecać prace, monitorować ich realizację oraz przeglądać efekty. Zakres udostępnianych w platformie informacji możesz skonfigurować indywidualnie, w zależności od specyfiki prowadzonej działalności i wymagań Twojej agencji.

Przykładowe funkcjonalności platformy bs4 core

Nasi klienci

Columbit

Agencja reklamowa wielokrotnie z sukcesem prowadząca kompleksową i interdyscyplinarną obsługę projektów

TV Silesia

Prywatna stacja telewizyjna z siedzibą w Katowicach, zajmuje się głównie sprawami Śląska i Zagłębia.

Happen House

Nowoczesna agencja reklamowa realizująca projekty w obszarach off i online.

Kontroluj koszty działalności

W programie bs4 możesz rejestrować czas pracy oraz zasoby zużyte do poszczególnych zleceń. Zaawansowane możliwości analityczne umożliwiają kontrolę pracy zarówno indywidualnych osób, jak i całych projektów.

Program umożliwia skonfigurowanie raportów informujących m.in. o:

  • czasie realizacji zlecenia dla klienta. Po przemnożeniu przez koszt godziny pracy uzyskasz nakład pieniężny na wykonanie zlecenia,
  • porównaniu planowanego czasu wykonania zlecenia z rzeczywistym,
  • całkowitej sumie czasu jaki pracownicy poświęcają na pracę nad zleceniami,
  • osobach w danej chwili pracujących nad zleceniami. Taki raport jest szczególnie przydatny dla koordynatora prac. Możesz umieścić go na indywidualnej stronie startowej,
  • rentowności poszczególnych zleceń, co jest wartościową podstawą do podejmowania strategicznych decyzji w agencji.

System low code bs4 core posiada również funkcje monitoringów – konfigurowalnych alarmów, które mogą powiadamiać wybranego użytkownika o niepokojących zjawiskach. Przykładowo może to być przekroczenie przewidywanego czasu pracy nad projektem dla klienta. Monitoringi możesz wykorzystać w wielu innych częściach programu i użyć ich do kontroli pracowników czy windykacji.

Jeżeli przedmiotem działalności agencji jest wynajem powierzchni reklamowych (np. billboardów), w programie możesz zamieszczać ich szczegółowe opisy oraz prowadzić kalendarz rezerwacji. W ten sposób zyskujesz dostęp do aktualnej analizy wykorzystania i dostępności nośników reklamy. Podobnie możliwa jest rezerwacja innych zasobów, np. sali konferencyjnej czy firmowego samochodu.