Skip to main content

Oprogramowanie dla wydawnictw

Program bs4 core jest systemem low code wykorzystywanym w branży wydawniczej. Poza tradycyjnymi funkcjonalnościami contact managera, automatyzacją sprzedaży i raportami oferuje następujące korzyści dla wydawnictwa:

Stworzysz dla klienta plan prenumeraty, uwzględniający numery czasopisma w interesującym go czasie.

Do tej pory ustalenie sprzedaży czasopisma w przyszłości za sprawą zamówienia mogło sprawić problem. A jeżeli klient zechce wydanie z poprzednich miesięcy? Dzięki bs4 core jesteś w stanie łatwo i szybko sprawdzić stan egzemplarzy interesujących kontrahenta czasopism, a następnie stworzyć przejrzysty plan, dzięki któremu nigdy nie pominiesz żadnej wysyłki, a klienci będą zadowoleni, bo dostali dokładnie to, czego dotyczyło ich zamówienie.

Wykonasz comiesięczne zestawienia wysyłek swoich produktów – niezależnie od tego, czy dotyczą zamówień cyklicznych czy pojedynczych.

System umożliwia łatwe filtrowanie klientów, którym w danym dniu powinniśmy nadać przesyłkę. Nie trzeba ich mozolnie przenosić do osobnej tabelki – system sam wydrukuje zestawienie, a nawet umożliwi druk kopert według adresów zapisanych w programie. Jeżeli wysyłamy pocztą faktury, dodatkowo może pomóc nam przyporządkować każdy ich numer do konkretnej przesyłki. Program ewidencjonuje, co powinno znaleźć się w każdej przesyłce – jakie czasopismo, jaka wrzutka lub proforma.

Praca, która wcześniej zajmowała cały dzień, dzisiaj może być przeniesiona na bs4 core.

Zautomatyzujesz korespondencję i ułatwisz przedłużanie prenumeraty.

Program pozwala drukować książkę pocztową, druki na paczki, nadawać numery listów poleconych z dostępnej puli numerów. Planowane wysyłki do tego samego adresata można scalać. Można hurtowo drukować proformy z ofertą przedłużenia prenumeraty.

Zarządzasz cenami i ofertami na reklamy w swoich wydawnictwach

Ogromną częścią przychodów dla większości magazynów są właśnie reklamy. Na całą stronę, na część, na okładkę czy stronę końcową… Mnogość opcji cenowych jest nieraz przytłaczająca. Dzięki bs4 łatwo ją uporządkujesz i stworzysz jednolitą politykę zależną od formatu reklamy, umiejscowienia, a nawet nadasz wyjątki cenowe większym reklamodawcom.
Oferty na reklamy tworzysz w programie bs4 core. Masz pod kontrolą, jakie oferty dostał klient, które tematy są otwarte, a które można finalizować, tj. przekazać do składu DTP i fakturowania.

Zarządzasz zleceniami na reklamę i DTP

Do pozyskanych reklam możesz otwierać zlecenia w systemie, aby dział DTP nie przeoczył konieczności uwzględnienia reklamy przy składzie. Wiesz, nad czym pracuje twój dział DTP/kreatywny, jak mocno jest obciążony zleceniami oraz czy nie ma opóźnień w realizacji.

Utrzymasz dobre relacje z czytelnikami

Dostałeś w tym miesiącu kilkadziesiąt zamówień i potrzebujesz kolejnego pracownika, aby pisał do klientów wiadomości e-mail dotyczące konkretnych transakcji? System bs4 dzięki konfigurowalnym szablonom umożliwia automatyczne odpowiedzi dotyczące każdego rodzaju zamówienia. Klient zawsze może być poinformowany, na jakim etapie znajduje się jego zapytanie, kiedy może oczekiwać przesyłki, a także otrzymać podziękowanie za przesłanie zamówienia.

Możesz monitorować swoje należności i egzekwować je od kontrahentów

Każdy kontrahent jest na wagę złota. Ale czy na pewno? Co zrobić, gdy nasz klient nie płaci za kolejny miesiąc opóźnienia? Czynności związane z należnościami może przejąć bs4 core. Wysyłanie automatycznych monitów do kontrahentów zalegających z płatnościami z pewnością powiększy nasze wpływy od krnąbrnych klientów. Co zrobić, żeby nie obrazić dużego partnera, który co miesiąc generuje połowę obrotu, ale spóźnia się z opłatami? Wystarczy dodać go do wyjątków, dzięki czemu system ominie go z wysyłką monitu.

Współpraca z dziennikarzami, redaktorami i innymi mediami

Program bs4 core umożliwia zarządzanie bazą nie tylko prenumeratorów i reklamodawców, ale także bazą osób biorących udział w redagowaniu Twoich wydawnictw lub w ich promocji.

Jeśli kontrahent w bazie CRM ma oznaczony typ „dziennikarz” lub „inne media”, to w jego kartotece wprowadzasz inne informacje niż w przypadku czytelników. Określasz w kartotece zakres współpracy, jego specjalizację, zasady rozliczeń.

Możesz w kartotece rejestrować historię współpracy, archiwalne materiały (repozytorium plików), planować działania związane ze współpracą (kalendarz zadań). Według tych kryteriów możesz przeszukiwać bazę.

Nasi Klienci

Elamed Media Group logo

Elamed Media Group

Lider wśród wydawnictw czasopism specjalistycznych w Polsce, w ofercie posiada także wiele specjalistycznych szkoleń i kursów.

KRN Media logo

Grupa KRN Media

Wydawnictwo czasopism oraz prowadzenie serwisów internetowych dotyczących rynku nieruchomości.