Usługa analizy przedwdrożeniowej

Usługa analizy przedwdrożeniowej


Analiza przedwdrożeniowa jest pierwszym krokiem procesu wdrożenia systemu CRM. Jej głównym celem jest dokładne rozpoznanie potrzeb i oczekiwań firmy oraz przygotowanie wytycznych niezbędnych do konfiguracji programu.  Kluczowa na tym etapie jest właściwa identyfikacja potrzeb Klienta, zarówno tych, które sam komunikuje jak i doradztwo w zakresie dodatkowych usprawnień.

Analiza potrzeb klienta


Oddelegowany konsultant bs4 zapoznaje się z sytuacją biznesową firmy, obowiązującymi w niej procedurami i procesami oraz identyfikuje jej potrzeby w zakresie funkcjonalności i konfiguracji oprogramowania.

Na podstawie swojego doświadczenia i dotychczasowych wdrożeń, nasi konsultanci są w stanie doradzić optymalne rozwiązanie w zakresie  funkcji programu.

Jeżeli w firmie wdrożony jest system zarządzania jakością ISO, w toku analiz wykorzystuje się również księgę jakości oraz inne dokumenty wymienione w procedurach ISO.

Uczestnicy procesu


W zalezności od rodzaju wdrożenia, w konsultacjach bierze udział jeden lub kilku konsultantów bs4.
Ze strony Klienta jest to zwykle kierownik wdrożenia oraz wybrane osoby z kierownictwa lub reprezentanci poszczególnych działów.

Dokumenty


Na podstawie wizyty konsultanta bs4, opracowany zostaje dokument analizy przedwdrożeniowej, zawierający wszelkie wytyczne odnośnie indywidualnego wdrożenia i skonfigurowania systemu dla danej firmy.

 

Co zawiera taki dokument?

  • listę przyszłych użytkowników programu CRM wraz z określeniem ich stanowisk, zakresu obowiązków i struktury organizacyjnej firmy,
  • opis najważniejszych procesów w firmie, które będą miały odzwierciedlenie w programie bs4 ultra,
  • listy pól, jakie mają być dostępne w kartotekach kontrahenta, produktu, zleceń systemu CRM,
  • spis baz danych zawierających dane klientów do migracji (importu),
  • ustalenie zasad ewentualnych synchronizacji z innymi programami,
  • listę i wzory dokumentów papierowych wykorzystywanych w firmie,
  • zasady uprawnień użytkowników do poszczególnych operacji w programie,
  • opis infrastruktury sprzętowej niezbędnej do wdrożenia (sugerowana specyfikacja serwera),
  • szczegółowy harmonogram dalszych działań wdrożeniowych.


Po zatwierdzeniu dokumentu analizy przez Klienta, można przystapić do kolejnego etapu pracy wdrożeniowych.

Instalacja oprogramowania


Przed wdrożeniem programu należy podjąć decyzję, co do sposobu jego instalacji. Oprogramowanie CRM bs4 ultra - można zainstalować na serwerze lub korzystać z niego w chmurze.

Chciałbyś dowiedzieć się, jaki sposób instalacji systemu rekomendujemy dla Twojej firmy?

Powiązane artykuły


Czerwiec 14, 2017

Znajdź Nas na IT FUTURE EXPO!

Znajdź Nas na IT FUTURE EXPO! Serdecznie zapraszamy na V warszawską edycję IT FUTURE EXPO. Podczas tegorocznej edycji zasilimy grono wystawców, prezentując Nasze najnowsze rozwiązanie mobilne. […]
Maj 18, 2017

Terminarz zadań dla wielu osób

Terminarz zadań dla wielu osób Terminarz zadań w systemie bs4 pozwala Użytkownikowi na sprawdzanie zadań wielu osób, należących do wybranej grupy pracowniczej. Terminarz zadań pozwala na […]
Maj 17, 2017

Pulpit managera – umieszczanie zestawień i wykresów na stronie startowej

Każde stanowisko wiąże się z innymi obowiązkami a dla każdego pracownika inne informacje są najbardziej istotne. W związku z tym potrzebuje on indywidualnego dobrania elementów, które […]