Wsparcie dla działań pracowników

Wsparcie dla działań pracowników


Maj 18, 2017

Terminarz zadań dla wielu osób

Terminarz zadań dla wielu osób Terminarz zadań w systemie bs4 pozwala Użytkownikowi na sprawdzanie zadań wielu osób, należących do wybranej grupy pracowniczej. Terminarz zadań pozwala na […]
Maj 17, 2017

Repozytorium plików

Repozytorium plików System bs4 umożliwia archiwizację plików i porządkowanie ich w podobny sposób jak na dysku twardym komputera. Po wgraniu do systemu, są one dostępne z […]
Maj 17, 2017

Komunikator wewnątrzfirmowy

Komunikator wewnątrzfirmowy Komunikator umożliwia wysyłanie krótkich wiadomości do innych pracowników firmy z różnych miejsc w systemie. Wiadomości można powiązywać z elementami programu m.in. kontrahentami, zadaniami, e-mailami […]
Maj 17, 2017

Rezerwacja zasobów firmowych

Rezerwacja zasobów firmowych Program umożliwia zarządzanie rezerwacjami zasobów firmy np. sal konferencyjnych, aut służbowych, projektorów i innych. Dzięki tej funkcji pracownicy widzą kiedy dany zasób jest […]
Maj 17, 2017

Urlopy i nieobecności

Urlopy i nieobecności Program pozwala zarządzać urlopami i innymi nieobecnościami pracowników. Umożliwia on zatwierdzanie, odrzucanie oraz wydruk wniosków urlopowych. Pracownicy mogą mieć  dostęp do kalendarza urlopów […]
Maj 17, 2017

Baza wiedzy

Baza wiedzy Moduł Baza wiedzy oprogramowania bs4 pozwala gromadzić cenne informacje i dzielić się nimi z innymi Użytkownikami systemu. Ułatwia przepływ wiadomości, poprawia komunikację pomiędzy kierownictwem a […]
Maj 17, 2017

Dynamiczne zestawienia

Program umożliwia tworzenie elastycznych zestawień dla dowolnych danych w systemie. Zarówno kryteria filtrowania jak i kolumny zestawienia są w pełni konfigurowalne. Na podstawie określonych zestawień można […]
Maj 17, 2017

Zarządzanie zadaniami osób

Zadania w systemie bs4 są czynnościami zaplanowanymi do wykonania, zlecanymi poszczególnym pracownikom w programie. Można je wykorzystywać w zarządzaniu własnym czasem pracy oraz delegować ich realizację innym. […]