bs4 mobile – mobilny system CRM

Mobilny system CRM - buduj relacje z klientami na ekranie Twojego smartfona!


 

Aplikacja bs4 mobile to osobny moduł programu bs4, umożliwiający zarządzanie elementarnymi procesami i mechanizmami systemu bezpośrednio z Twojej komórki. Szybko uzyskasz dostęp do najważniejszych informacji o wybranej transakcji lub kontrahencie. Błyskawicznie stworzysz notatki ze spotkań biznesowych. Zanim wrócisz do biura, Twoi współpracownicy już dawno będą mieli informacje niezbędne do pracy nad ustaleniami ze spotkania.

 

Zobacz nową funkcję aplikacji bs4 mobile - asystent rozmów!

Najważniejsze korzyści dla firmy:

  • usprawnisz codzienne funkcjonowanie pracowników terenowych np. działu handlowego czy serwisu, gdzie mobilność i dyspozycyjność jest najważniejsza,
  • zyskasz szybki dostęp mobilny do najważniejszych obiektów ze stacjonarnej wersji systemu: transakcji, zleceń czy kartotek kontrahentów,
  • łatwo zaktualizujesz te informacje od ręki, zamiast odkładać wprowadzenie danych na później,
  • usprawnisz wymianę informacji ze stacjonarnymi użytkownikami systemu bs4, poprzez komunikaty i zlecanie zadań,
  • przejrzysty i prosty interfejs sprawia że moduł może być wykorzystywany na szerokim wachlarzu urządzeń mobilnych, nie tylko z klasy biznesowej,
  • moduł bs4 mobile tak jak cały nasz system jest konfigurowalny, więc będzie dopasowany do indywidualnych potrzeb Twojej firmy – mobilna wersja składa się ze zdefiniowanych przez administratora zakładek, reprezentujących obiekty dostępne z poziomu stacjonarnego systemu.
bs4 mobile

Karta klienta – widok 360°


bs4 mobile - kartoteka kontrahenta

W mobilnym systemie CRM bs4 pracownicy terenowi zyskują szybki dostęp do pełnej informacji o kontrahentach. Kartoteka klienta może składać się z wielu zakładek, m.in:

  • dane osób kontaktowych kontrahenta,
  • siedziby,
  • historia działań związanych z klientem,
  • faktury,
  • zlecenia serwisowe,
  • projekty.

Każdą zakładkę można zaprojektować tak, aby zawierała informacje kluczowe dla pracowników terenowych – projekt zależy od Ciebie.

Zamówienia, faktury, należności


W aplikacji mobilnej bs4 zyskujesz dostęp również do rejestru transakcji związanych z klientem.

  • W każdej chwili możesz sprawdzić aktualne stany magazynowe dla poszczególnych produktów.
  • Od ręki wprowadzisz zamówienia, wybierając artykuły z asortymentu.
  • Zyskujesz również podręczny podgląd faktur oraz możliwość filtrowania ich według niezapłaconych i przeterminowanych.
bs4 mobile - faktury i transakcje

Raporty i wykresy


bs4 mobile - wykresy

Kolejną konfigurowalną częścią mobilnego CRM bs4 są raporty i wykresy. Dostosujesz je do wymagań i zapotrzebowania na informacje w Twojej firmie. Co więcej, ustawisz uprawnienia w taki sposób, aby każdy pracownik widział tylko i aż to, czego potrzebuje. To świetny sposób m.in. na zapobieganie dublowania się pracy handlowców - każdy widzi informacje tylko o swoich klientach i z nimi pracuje.

Wszystkie pola opisujące klienta możesz włączyć jako kolumny lub kryteria filtrowania w raportach. Zyskujesz pełną dowolność w prezentowaniu danych o kontrahentach. Przykładowo manager działu handlowego ma możliwość wyszukiwania kontrahentów przypisanych do konkretnego handlowca i sortowania ich po wartości dokonanych transakcji.

Co więcej zawsze gdy administrator systemu tworzy nowe pola opisujące klienta, możesz włączyć je od razu jako kryteria filtrowania lub kolumny w raportach.

Na podstawie wszystkich raportów możesz tworzyć wykresy i udostępniać je użytkownikom w mobilnej wersji systemu CRM.


Dowiedz się co możemy zaproponować Twojej firmie!

Zadania i kalendarze


Zawsze widzisz ten sam kalendarz zadań, niezależnie na której wersji (stacjonarnej czy mobilnej) pracujesz w danej chwili. Zadania są powiązane np. z kontrahentami, tematami sprzedażowymi lub zleceniami serwisowymi, co umożliwia proste i szybkie przejście do potrzebnych szczegółów.

Użytkownicy mogą mieć skonfigurowane nie tylko swoje kalendarze zadań, ale również współpracowników, indywidualnie lub w grupach. W ten sposób dowolny manager działu może mieć kalendarz z zadaniami całego swojego zespołu.

bs4 mobile - zadanie

Zlecenia serwisowe, reklamacje


bs4 mobile - zlecenie serwisowe

Organizacja terenowych zleceń serwisowych osiąga zupełnie nowy wymiar z mobilnym systemem CRM.

Serwisant odwiedzając klienta zyskuje bieżący podgląd do wcześniejszych zleceń reklamacyjnych, co w niektórych branżach jest bardzo ważne przy diagnozowaniu serwisowanych urządzeń lub rozpatrywaniu reklamacji.

Co więcej, tworzenie dokumentacji nie jest odkładane na później. Serwisant od ręki dodaje zdjęcie i niezbędne informacje. Może również zakończyć zlecenie lub otworzyć nowe. Jeśli potrzebne są dodatkowe działania lub części, pracownik od razu przekazuje sprawę do odpowiednich osób w firmie.

Automatyzacji może podlegać również kontakt z klientem - po dodaniu czy zakończeniu zlecenia system wyśle mail lub SMS z potwierdzeniem.

Dokumenty kosztowe, umowy


W aplikacji zarejestrujesz nowe dokumenty kosztowe, umowy, pisma – wszystko to, co otrzymasz w terenie. Robiąc zdjęcie, inicjujesz obieg dokumentu w systemie. Ułatwiasz i przyśpieszasz pracę swoją i współpracowników oraz procesy decyzyjne i formalne w firmie.

Mobilny system CRM bs4 wykorzystasz również do zdalnego opisywania e-dokumentów zeskanowanych przez pracowników stacjonarnych systemu. W ten sposób eliminujesz konieczność fizycznej obecności w biurze - przykładowo prezes spółki może odwiedzać oddział na drugim końcu Polski, a jednocześnie dzięki aplikacji bs4 na swoim telefonie, zachować płynność działania centrali, gdzie potrzebne są jego uwagi do dokumentów.

dokumenty

Pracownicy terenowi w stałym kontakcie z firmą


mobile mail

W mobilnym systemie bs4 zyskujesz również dostęp do firmowego maila, do przeglądania i redagowania wiadomości. System łączy korespondencję z m.in. odpowiednią kartoteką kontrahenta, zleceniem lub transakcją, co znacznie ułatwia śledzenie pełnej historii kontaktów z klientami.

Co więcej aplikacja zapewnia stały kontakt z współpracownikami. Otrzymane komunikaty, powiadomienia i automatyczne alerty pojawią się na liście powiadomień Twojego smartfona.

Z mobilnym systemem CRM bs4 Ultra zawsze będziesz dobrze poinformowany o funkcjonowaniu firmy!

System mobilny CRM bs4 - bezpieczny i dopasowany do potrzeb


Ze względu na małe ekrany smartfonów oraz brak tradycyjnej klawiatury i myszki, indywidualna konfiguracja systemu mobilnego dla poszczególnych pracowników jest jeszcze ważniejsza niż w wersji stacjonarnej. Dlatego zapewniamy szerokie możliwości konfiguracyjne. Aplikacja jest dokładnie dopasowana do potrzeb Twojej firmy przez administratora systemu. Każdy pracownik widzi na swoim telefonie to, co jest najbardziej istotne z jego punktu widzenia.

System bs4 mobile może zawierać kilka niezbędnych pozycji lub nawet kilkadziesiąt, podzielonych na foldery. Po ponownym uruchomieniu aplikacji użytkownik może zawsze startować od miejsca w którym ostatnio przerwał pracę lub od dedykowanej strony startowej, która również jest dopasowana do jego indywidualnych potrzeb.

Dbamy także o bezpieczeństwo oprogramowania. Żadne wartościowe dane nie są kopiowane na telefon komórkowy. Informacje są wczytywane online z serwera systemu bs4 Ultra.

bs4 mobile - strona logowania i boczne menu

Dodatkowe informacje i kontakt


Przetestuj nasz system!

Wypełnij formularz aby zyskać dostęp do demo

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem danych osobowych jest firma bs4 business solutions sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Słowackiego 35/5 w Poznaniu (bs4@bs4.pl).


* - zgody wymagane

Sprawdź szczegóły w naszej polityce prywatności.