Elektroniczne biuro obsługi klienta

4-krotny wzrost sprzedaży naszego klienta – Maczfit
Maj 11, 2018
bs4 ultra w praktyce #1
Lipiec 3, 2018

Platforma zintegrowana z systemem CRM, która umożliwia komunikację między przedsiębiorstwem a jego zewnętrznymi partnerami (klientami, dostawcami, pozostałymi kooperantami). Dobrze działający eBOK usprawnia realizację funkcji marketingowych, ułatwia wymianę informacji i tworzy warunki sprawnej obsługi klientów.

Podwójne korzyści - elektroniczne biuro obsługi klienta i system CRM

Nasz eBOK to platforma zintegrowana z systemem CRM, która umożliwia komunikację między przedsiębiorstwem a jego zewnętrznymi partnerami (klientami, dostawcami, pozostałymi kooperantami). Dobrze działający eBOK usprawnia realizację funkcji marketingowych, ułatwia wymianę informacji i tworzy warunki sprawnej obsługi klientów.

Z eBOK-iem ulepszysz obieg informacji w łańcuchu dostaw, zbudujesz ściślejsze powiązania między firmą a jej kluczowymi partnerami i wyeliminujesz nieefektywnych pośredników, co skutkuje obniżeniem kosztów transakcyjnych i wzmocnieniem pozycji firmy na rynku.

Wdrożenie systemu redukuje koszty obsługi partnerów i/lub klientów dzięki bezpośredniemu dostępowi do aktualnych materiałów, cenników, ofert, informacji. Takie rozwiązanie sprawia, że lepiej organizujemy działania pracowników, ponieważ są mniej zaangażowani w udostępnianie materiałów partnerom lub klientom.

Dzięki eBOK-owi:

  • przeprowadzisz skuteczną komunikację z klientem,
  • wzmocnisz relacje i zbudujesz lojalność wśród kontrahentów,
  • ułatwisz kontakt z zewnętrznymi partnerami,
  • skrócisz czas oraz zmniejszysz koszty związane z komunikacją oraz obsługą handlową,
  • zapewnisz wsparcie w działaniach sprzedażowych i marketingowych.

Przykładowe zastosowania eBOK w działalności firmy:

 
  • wizerunkowe - za pośrednictwem eBOK przedsiębiorstwo może udostępniać zewnętrznym podmiotom informacje o prowadzonych przez siebie działaniach wizerunkowych,
  • sprzedażowe – możliwości dla klientów: składanie zamówień, dostęp do aktualnych cenników i katalogów, monitorowanie statusu zamówienia,
  • reklamacyjne/serwisowe – dostęp do złożonych zleceń reklamacyjnych, serwisowych i monitorowanie ich aktualnego statusu,
  • informacyjne – aktualności na temat firmy, dostęp do programu lojalnościowego, materiałów promocyjnych i informacji o prowadzonych projektach.
 
menu ebok

Dowiedz się co możemy zaproponować Twojej firmie!

Szerokie możliwości platformy eBOK

 

Nasz eBOK daje duże możliwości nadawania uprawnień do wybranych elementów, więc przedsiębiorstwo ma pewność, że osoby z zewnątrz mają dostęp tylko do odpowiednich zasobów.

Platforma może np. przyjąć formę sklepu internetowego - pobierać nowe zamówienia i automatycznie tworzyć na ich podstawie transakcje i nowe kartoteki klientów w systemie CRM (bez konieczności wprowadzania tych danych przez pracowników firmy).

 
ebok jako sklep internetowy
 

W przypadku platform eBOK, część czynności wykonywanych wcześniej przez pracowników firmy przechodzi na klienta. Jest to jednak rozwiązanie korzystne dla obu stron. Po pierwsze klient zyskuje pewność, że jego dane personalne lub dotyczące zamówienia, zgłoszenia awarii, czy zapisów na odpowiedni kurs zostały wprowadzone prawidłowo (bez błędów w nazwisku czy niedomówień w opisie usterki). W każdej chwili może też wydrukować swoją fakturę lub np. certyfikat ze szkolenia, bez konieczności kontaktowania się w tej sprawie z firmą. Natomiast dla pracowników, takie rozwiązanie oznacza znaczną oszczędność czasu, poświęcanego wcześniej na wprowadzanie danych do systemu, czy ponowną wysyłkę różnego rodzaju pism.

 
zlecenia serwisowe w ebok
 

Co więcej, nowoczesna platforma eBOK jest intuicyjna i atrakcyjna od strony wizualnej, co pozytywnie wpływa na doświadczenie klienta związane z daną firmą. Ze względu na szeroki zakres możliwości takiej platformy, można w pełni dostosować ją do indywidualnych potrzeb i wymagań.

Warto zauważyć, że skoro jedną z podstawowych właściwości takiej sieci jest synchronizacja z programem CRM, dużo korzystniej będzie nawiązać współpracę z jedną firmą, która będzie w stanie dostarczyć oba rozwiązania i określić zakres ich integracji. W przypadku współpracy z dwoma odrębnymi producentami, taka synchronizacja będzie zawsze bardziej czasochłonna i może powodować więcej problemów.

 

Najpopularniejsze zastosowania platformy eBOK

 
  • dla branż szkoleniowej i edukacyjnej – za pośrednictwem eBOK, dla uczestników kursów/szkoleń tworzone są indywidualne profile użytkowników, w ramach których otrzymują dostęp m.in. do informacji na temat harmonogramu zajęć, płatności, materiałów szkoleniowych oraz możliwość zapisów na kolejne szkolenia,
  • e-commerce – sklep internetowy zsynchronizowany z systemem CRM to również specyficzna odmiana eBOK-u. Umożliwia m.in. pobieranie zamówień i na ich podstawie automatyczne tworzenie transakcji w systemie CRM, wraz z dodawaniem do bazy nowych klientów. Z drugiej strony CRM może także przekazywać informacje na temat dostępności poszczególnych produktów, jakie będą wyświetlać się na stronie sklepu.
  • firmy świadczące usługi serwisowe – W tym przypadku platforma wykorzystywana jest najczęściej do składania zamówień i reklamacji za pomocą internetowego formularza oraz przeglądania szczegółów ich realizacji. Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci mogą monitorować, w jakiej fazie obecnie znajduje się ich zlecenie oraz zostać poinformowani, kiedy będzie ukończone.
 

Dodatkowe informacje i kontakt

Przetestuj nasz system!

Wypełnij formularz aby zyskać dostęp do demo

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem danych osobowych jest firma bs4 business solutions sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Słowackiego 35/5 w Poznaniu (bs4@bs4.pl).


* - zgody wymagane

Sprawdź szczegóły w naszej polityce prywatności.

Dodaj komentarz