Skip to main content

Współcześnie, dla firm dążących do rozwoju, najlepszym wyborem jest zastosowanie elastycznego CRM. Każde przedsiębiorstwo można porównać do dynamicznego organizmu, który ewoluuje wraz z czasem. Dlatego kluczowym aspektem w selekcji oprogramowania biznesowego staje się zdolność dostosowania programu do ciągle ewoluujących potrzeb firmy.

Dedykowany system CRM musi wspierać procesy w firmie i stymulować budowę przewagi konkurencyjnej, dlatego we współczesnym przedsiębiorstwie nie wyobrażamy sobie pracy na gotowym, sztywnym programie, który będzie narzucał nam sposób działania. Chcemy optymalizować i doskonalić procesy, a oprogramowanie musi je wspierać, musi się dostosować do nas, a nie na odwrót. Elastyczny CRM powinien rosnąć razem z firmą.

Dlatego dla nas najważniejszym wyznacznikiem elastyczności oprogramowania CRM są opinie klientów. Użytkownicy systemu bs4 często podkreślają wysokie możliwości konfiguracyjne jako duży atut programu. W trakcie procesu sprzedażowego, gdy potencjalni klienci porównują kilka różnych systemów, często spotykamy się z informacją zwrotną, że nasze rozwiązanie to najbardziej elastyczny CRM na polskim rynku.

Jak stworzyliśmy taki program? Gwarantujemy elastyczność na kilku płaszczyznach: funkcjonalności, wyglądu, wykorzystywanych urządzeń i zakupu.

CRM elastyczne funkcjonalności 

To nasz znak rozpoznawczy. Możemy skonfigurować system na niezliczoną liczbę sposobówOferujemy wręcz nieskończony szereg rozwiązań.

Po zakończeniu procesu wdrożenia, nadal możesz przebudować i/lub rozbudować system bs4 na dwa sposoby:

  • dodawać nowe moduły:
    Modułowa budowa systemu pozwala na łączenie różnych zakresów funkcjonalności. Poza modułami z naszej oferty, możemy zarówno skonfigurować dodatkowe rozwiązania na potrzeby Twojej firmy, jak i zaprogramować całkowite nowości.
  • zmieniać konfigurację w istniejących:
    Jako użytkownik elastycznego CRM możesz zawsze doskonalić narzędzie swojej pracy. Jeśli potrzeby firmy ulegną zmianie lub pojawi się pomysł na ulepszenie konfiguracji, to Twój administrator systemu lub nasi specjaliści mogą wprowadzić niezbędne modyfikacje.

Niestety istnieją również blokady, które powstrzymują firmy przed wykorzystywaniem pełnego potencjału elastycznego systemu CRM. Zazwyczaj to brak świadomości o możliwościach używanego rozwiązania. Użytkownicy przyzwyczajają się do pracy w określony sposób i w ferworze codziennej pracy nie zawsze myślą o tym, co można zrobić lepiej. To naturalne zjawisko, dlatego w bs4 edukujemy naszych klientów o możliwościach programu i inspirujemy do kreatywnego spojrzenia na narzędzie pracy. Nasi specjaliści są zawsze otwarci na rozmowę o potrzebach firmy i dzięki wysokiej znajomości systemu, mogą skomponować również niekonwencjonalne rozwiązania.

Przykład

Dobrym przykładem wysokiej elastyczności bs4 jest możliwość wyświetlania dowolnych danych w dowolnym miejscu, jeśli tylko są powiązane w bazie danych (od wersji 5.95). Tak tworzymy dla użytkowników systemu maksymalną drogę na skróty do uzyskania potrzebnych informacji – mają je od razu przed oczami, zamiast w odległości kilku kliknięć. Pozornie to drobnostka, ale skala takich działań sprawia, że firma oszczędza znaczącą ilość czasu i pieniędzy.

Praktyczny przykład:

Możemy w kartotece transakcji umieścić dla handlowców informacje o preferowanym języku kontaktowym dla przypisanych osób kontrahenta. Na zrzutach ekranu obok prezentujemy jak to wygląda w praktyce – w kartotece przedstawiciela (1) dodajemy taką informację, która następnie jest zaciągana na widok transakcji (2).

Praktyczny przykład:

W firmie występuje konieczność podglądania stanu magazynowego komponentów, przy składaniu zleceń serwisowych, bo dane elementy są potrzebne przy naprawie. W tej sytuacji aktualna liczba dostępnych części może być wyświetlana bezpośrednio w kartotece zlecenia serwisowego. Zrzuty ekranu obok obrazują taką sytuację – stan magazynowy z karty produktu (1) jest zaciągany na kartotekę zlecenia (2).

Praktyczny przykład:

Dla wielu firm korzystających z naszego systemu bardzo ważnym elementem są kartoteki kontrahentów. Każda z nich ma w nagłówku, obok nazwy firmy, miejsce na dowolne informacje, które będą potrzebne użytkownikom. Może to być faza, w jakiej znajduje się klient (potencjalny/obecny), suma wartości niezapłaconych faktur, główna osoba kontaktowa, adres siedziby, imię i nazwisko opiekuna i wiele innych danych.
Na zrzutach ekranu obok widać w nagłówku osobę główną, adres siedziby oraz sumę niezapłaconych faktur (2) zaciągniętą z zestawienia nieuregulowanych faktur dla tego kontrahenta (1).

Praktyczny przykład:

W wyszukiwarce kontrahentów po wpisaniu trzech pierwszych liter pojawia się rozwijana lista propozycji. Poza nazwą kontrahenta możemy wyświetlić też inne powiązane dane, np. miasto w którym znajduje się główna siedziba. W niektórych branżach nazwy kontrahentów mogą być bardzo podobne, wtedy rozróżnienie po miastach w wyszukiwarce jest niezwykle pomocne.

Inne przykłady zmian w elastycznym CRM bs4:

  • dodawanie niestandardowych pól w kartotekach obiektów, mogą to być dane różnego typu: liczba, data, tekst i w różnej formie, np. checkboxy.

Praktyczny przykład

Powierzchnia biura przy kontrahencie lub szacowana szansa na akceptację przy e-dokumencie oferty.

  • konfiguracja strony startowej indywidualnie dla każdego użytkownika lub grup pracowników,

Praktyczny przykład

Dla handlowca przykładem strony startowej jest lista najbliższych spotkań lub kontrahentów pod jego opieką, z którymi nie miał kontaktu dłużej niż miesiąca. Z kolei programista może mieć w tym miejscu listę niezakończonych zleceń, uszeregowaną według terminów. Dla managerów na stronach startowych najczęściej umieszczane są rożnego rodzaju zestawienia i wykresy dotyczące ich działów.

  • sterowanie uprawnieniami użytkowników nie tylko do konkretnych obiektów (np. kontrahentów, transakcji), ale także do pojedynczych elementów, takich jak konkretne opcje w menu kontekstowym, aby ograniczyć możliwości edycji danych w systemie.

Praktyczny przykład

Uprawnienia mogą różnić się także w zależności od fazy danego obiektu. W przypadku obiegu faktury w fazie akceptacji, zmiany może wprowadzać tylko kierownik działu. Jednak kiedy faktura trafia do korekty, to jej edycja może być dostępna dla zupełnie innej osoby lub grupy osób.

  • konfiguracja dowolnych typów zadań, zdarzeń, zleceń, kontrahentów, transakcji,
  • zmiana nazewnictwa w systemie – dopasowanie do branżowej nomenklatury,
  • synchronizacja z wieloma rozwiązaniami biznesowymi (szczegóły: integracje z innymi systemami – fakturownia.pl, clickmeeting),
  • dodatkowa integracja dzięki modułowi bs4 API,
  • import i eksport danych.

CRM konfigurowalny wygląd

W systemie bs4 masz do wyboru kilka opcji kolorystycznych oraz możliwość dodania logo swojej firmy w lewym górnym rogu. Co ważniejsze, możesz szeroko konfigurować widoczność różnych elementów.

Praktyczny przykład:

Możesz dowolnie zmieniać m.in.:

  • ilość i kolejność przycisków w menu głównym,
  • opcje w menu kontekstowym, również w zależności od uprawnień,
  • kolumny i parametry wyszukiwania w zestawieniach (tabelach danych).

System CRM dostępny na wielu urządzeniach

Systemu CRM bs4 możesz używać zarówno na komputerze (na wszystkich najpopularniejszych przeglądarkach), tablecie jak i na smartfonie (mobilny system CRM). We własnej kieszeni będziesz mieć zawsze dostęp do bieżących działań w firmie i najważniejszych informacji. Niezależnie czy jesteś w biurze, w podróży, na delegacji, czy pracujesz w terenie. Zyskujesz również bezpośredni kontakt ze współpracownikami przez wewnętrzny komunikator (pełna historia tej komunikacji jest również zapisywana w systemie).

Elastyczna oferta

W procesie sprzedażowym wybór zostawiamy naszym klientom – zakupu systemu bs4 można dokonać płacąc jednorazowo lub co miesiąc. Wdrożenie również będzie dopasowane do potrzeb firmy: zwinnie lub kaskadowo.

W trakcie całego procesu wdrożeniowego zapewniamy wielopłaszczyznowe wsparcie. Przeprowadzamy analizę przedwdrożeniową, blisko współpracujemy z klientem aby jak najlepiej dopasować elastyczny CRM do potrzeb firmy. Przeprowadzamy również szkolenia pracowników stacjonarnie i zdalnie.

Wsparcie oferujemy także po wdrożeniu – nie tylko w formie rozbudowy programu, ale również jako serwis. W ramach gwarancji klienci mają zapewnioną aktualizację systemu, konsultacje z naszymi specjalistami, kontakt telefoniczny i mailowy. Możliwe są również kolejne szkolenia. Traktujemy współpracę z klientami partnersko, więc zawsze jesteśmy otwarci na propozycje i sugestie.

Dowiedz się więcej o dedykowanym oprogramowaniu dopasowanym do Twojej firmy