Nowość – asystent rozmów w aplikacji bs4!

bs4 ultra w praktyce #5
Wrzesień 25, 2018
bs4 ultra w praktyce #6
Październik 8, 2018

Dodaliśmy mechanizm, który sprawdza w bazie systemu CRM numery telefonów połączeń wychodzących i przychodzących oraz natychmiast wyświetla na ekranie najważniejsze informacje o dzwoniącym. Co więcej jednym kliknięciem możesz przejść prosto do odpowiedniej kartoteki kontrahenta!

Nowość - asystent rozmów w aplikacji bs4!

Do aplikacji bs4 mobile dodaliśmy prosty, a jednocześnie przełomowy mechanizm – asystenta rozmów!

Nowe rozwiązanie upraszcza i przyśpiesza korzystanie z aplikacji.

Za każdym razem, kiedy na Twoim telefonie pojawia się połączenie wychodzące lub przychodzące, system w ułamku sekundy sprawdza z kim w bazie danych jest powiązany numer, a na ekranie natychmiast pojawia się dodatkowa okrągła ikona, która po kliknięciu rozwija się w małe okienko z informacjami o rozmówcy – tak jak na zdjęciu obok.

Te informacje są konfigurowalne – na przykładzie mamy imię i nazwisko oraz adres, a w praktyce możemy zastąpić je dowolnymi innymi informacjami z systemu, które są najbardziej istotne dla Twoich pracowników w momencie nawiązywania lub odbierania połączenia telefonicznego (np. nazwa i typ kontrahenta lub stanowisko dzwoniącej osoby).

Dany numer telefonu nie musi być zapisany w skrzynce kontaktowej na telefonie, wystarczy że znajduje się w bazie systemu CRM.

Ściągnij aplikację z Google Play i wypróbuj już dziś!

pobierz z Google Play

Jeśli nasze oprogramowanie nie znajdzie w bazie żadnej osoby powiązanej z tym numerem, wtedy ikona, która wyskoczy na Twoim ekranie, po rozwinięciu zawiera link do formularza dodawania nowej osoby z danym numerem telefonu. To ważny skrót, który umożliwia szybkie dodanie nowego kontrahenta.

W przypadku kiedy numer zostanie zidentyfikowany jako należący do osoby zapisanej w systemie CRM, link prowadzi do kartoteki danego kontrahenta, przy czym możemy dowolnie skonfigurować jaka dokładnie będzie to zakładka z tej kartoteki – przykład na zdjęciu obok.

W trakcie rozmowy telefonicznej z klientem możesz sprawdzić wszystkie bieżące informacje, które go dotyczą. W ten sposób każdy Twój kontakt z klientem będzie rzeczowy i profesjonalny.

Po kliknięciu w link możesz widzieć np.

  • otwarte lub ostatnio zamknięte zlecenia,
  • faktury zapłacone i niezapłacone,
  • przyciski do rejestracji zdarzenia (połączenie wychodzące lub przychodzące – jak na przykładzie obok), gdzie możesz podyktować notatkę, a nasz system ją zapisze,
  • dowolne inne przyciski – np. wyślij e-mail z szablonu,
  • dowolne zestawienie danych z systemu,
  • otwarte reklamacje,
  • lista zadań powiązanych z kontrahentem,
  • i wiele innych!

Najbardziej efektywne wykorzystanie aplikacji mobilnej w Twojej firmie nastąpi wtedy, gdy pracownicy będą mieli szybki dostęp do potrzebnych informacji i akcji w systemie. Dlatego w naszej aplikacji nie programujemy rozwiązań na sztywno, tylko dajemy wybór – czego potrzebują Twoi pracownicy?

Spełnimy ich wymagania, co bezpośrednio wpłynie na jakość i efektywność ich pracy!

Zobacz inne aktualności

Maj 14, 2019

Spotkajmy się kolejny raz na Konferencji CRM w sprzedaży!

Marzec 29, 2019

Aplikacja bs4 mobile jest już dostępna w Google Play!

Jednym kliknięciem zainstaluj naszą aplikację na swoim smartfonie i przetestuj wersję demo!
Marzec 16, 2019

CRM w 2019 – przede wszystkim mobilnie!

W pewnych kręgach już dziś uważa się, że korzystamy jeszcze z komputerów tylko dlatego, że smartfony mają za małe ekrany (co również już się zmienia). W 2019 roku ciężko nam wyobrazić sobie stronę internetową, a także większość oprogramowania biznesowego bez wersji mobilnej.

Komentarze są wyłączone.