Nowości w bs4 ultra

Nowości w bs4 ultra - wersja 6.0

mail2

Kampanie mailingowe


Alternatywnie do mailingu ze schowka można prowadzić e-mailing z nowego modułu, który udostępniamy wszystkim klientom w nowej wersji w standardzie.
Nowy moduł umożliwia tworzenie wielu odrębnych mailingów jednocześnie, wysyłanie ich z różnych szablonów i adresów e-mailowych o określonym czasie, do uprzednio zdefiniowanych list odbiorców.
Tworząc mailing masowy, można użyć w treści maila wiadomości znacznika, który zarejestruje otwarcie e-maila przez odbiorcę, a następnie prześle informację do CRM. Ta funkcjonalność jest realizowana przez serwer bs4 udostępniany bez dopłaty wszystkim klientom z umową serwisową bs4.
bezpieczenstwo

Zwiększenie bezpieczeństwa


Dostosowanie programu do PHP w wersji 7.3, co zapewni łatki bezpieczeństwa do końca 2021 roku. PHP 7 jest również szybsze niż poprzednie PHP 5.
e-mail

bs4 webmail


W oknie Webmail przy dodawaniu kontrahenta sprawdzamy teraz istnienie duplikatów i poprawność NIP.

bs4 mobile


W aplikacji mobilnej na telefony komórkowej nastąpił szereg zmian i ulepszeń.

GPS

Rejestracja GPS


O każdym rozpoczęciu śledzenia GPS (zgodnie z zaplanowanym przez administratora harmonogramem godzin i dni) użytkownik jest każdorazowo informowany. Na mapie w wersji stacjonarnej można zobaczyć bieżące lub historyczne pozycje GPS komórek bs4 mobile.
polaczenia

Billingi rozmów


W raporcie w wersji stacjonarnej widać na bieżąco rekordy rozmów prowadzonych z komórki, a także nieodebrane, przychodzące połączenia. System może automatycznie rejestrować zdarzenia w historii klientów informujące o rozmowach telefonicznych z komórek.
kolumny

Zestawienia na dashboardzie


Można na dashboardzie i w innych formularzach umieszczać elementy typu zestawienie. Np. zadania na dziś, otwarte tematy sprzedażowe. Daje to lepszy przegląd informacji w jednym miejscu.

bs4 eBOK


ebok

zmiany w module eBOK


Każdy użytkownik portalu eBOK może posiadać własną stronę startową (formularz lub zestawienie w oknie głównym), analogicznie jak pracownicy stacjonarnego CRM. Klient może też samodzielnie ustawić sobie własne hasło.

Archiwum nowości