Oprogramowanie CRM dla agencji reklamowych

Oprogramowanie CRM dla agencji reklamowych

Z programu CRM bs4 mogą korzystać agencje reklamowe różnego typu:

1. agencje kreatywne

2. agencje full service

3. agencje interaktywne

4. agencje BTL

i inne..

 

Dzięki szerokim możliwościom konfiguracyjnym systemu,
można dostosować jego poszczególne funkcje do specyfiki danej agencji.

Zarządzanie tematami sprzedażowymi


Jedną z głównych funkcji programu CRM jest zarządzanie procesem sprzedaży. Program bs4 ultra posiada wiele funkcjonalności w tym zakresie.
(Więcej: zarządzanie tematami sprzedażowymi (obsługa ofertowania i zamówień)).

 

Kilka przykładów wykorzystania systemu do zarządzania tematami sprzedażowymi w agencji:

Zarządzanie zleceniami graficznymi/reklamowymi


System umożliwia zarządzanie rozbudowanymi projektami a także drobnymi zleceniami graficznymi. Wszystko odbywa się za pomoca indywidualnie skonfigurowanych typów zleceń. Można stworzyć zróżnicowane rodzaje zleceń składających się z różnych faz. A po zakończeniu pracy nad projektem, można w każdej chwili w łatwy sposób powrocić do jego szczegółów.

 

Jak może wyglądać przykładowa praca nad przygotowaniem grafiki w programie?

1. Gdy Klient zamawia określoną pracę graficzną lub podpisuje umowę o realizacji kampanii, do systemu bs4 wpisywane są dane zleceń do realizacji powiązanych z danym tematem sprzedażowym. Osoba odpowiedzialna za realizację całego tematu sprzedażowego posiada stały podgląd wszystkich prac (ich status i historię prac). Może być też na bieżąco informowana o zmianach/postępach w projekcie, przy pomocy powiadomień np. komunikatów systemowych.

2. Wprowadzone zlecenie na początku trafia do fazy „do przydzielenia”. Następnie koordynator działu/traffic manager wskazuje konkretnych grafików/osoby odpowiedzialne za jego realizację. Można również określić deadline lub priorytet zlecenia oraz szacowany czas pracy poświęconej na zlecenie. Następnie zlecenie przechodzi do etapu: „do wykonania” i oczekuje w kolejce na realizację.

3. Każdy grafik lub osoba z działu kreacji/produkcji widzi na swoim ekranie startowym programu zlecenia, którymi ma się zająć, posortowane w kolejności według priorytetów lub deadline'ów.

4. Osoba realizująca zlecenie wprowadza niezbędne informacje związane z jego realizacją. Może też np. podpinać do zlecenia pliki graficzne. Gdy zlecenie jest zrealizowane, ustawia etap w którym jego praca jest weryfikowana przez koordynatora.

Składanie i przeglądanie zleceń np. prac graficznych i reklamowych w Internecie


Wraz z wdrożeniem oprogramowania bs4 ultra możliwe jest uruchomienie specjalnego serwisu internetowego za pomocą którego Klienci agencji będą mogą zlecać prace agencji, monitorować ich realizację oraz przeglądać efekty pracy. Zakres udostępnianych w platformie informacji jest konfigurowany indywidualnie, w zależności od wymagań agencji i specyfiki prowadzonej działalności.

Kontrola kosztów działalności


Program posiada funkcję rejestracji czasu pracy użytkowników oraz rejestracje zasobów zużytych do poszczególnych zleceń. Zaawansowane możliwości analityczne w tym zakresie umożliwiają kontrolę pracy poszczególnych osób oraz prac nad projektami.

W CRM bs4 ultra można stworzyć m.in. raporty informujące:

  •     ile czasu zajęła realizacja zlecenia dla Klienta – po przemnożeniu przez koszt godziny pracy pracownika daje to koszt wykonania zlecenia,
  •     ile czasu zajęła realizacja zlecenia dla Klienta w porównaniu z czasem, jaki wcześniej prognozowano dla zlecenia,
  •     ile czasu pracownicy poświęcają na pracę nad zleceniami,
  •     kto w danej chwili pracuje nad jakim zleceniem – doskonały raport na główną stronę programu dla koordynatora prac.

 

System bs4 ultra posiada również funkcje monitoringów - konfigurowalnych alarmów, które mogą powiadamiać wybranego użytkownika o niepokojących zjawiskach, jak np. przekroczenie przewidywanego czasu pracy nad projektem dla Klienta. Monitoringi mogą mieć zastosowanie w wielu innych częściach programu i służyć także do celów kontroli pracowników czy windykacji.

Analiza dostępności nośników reklamy


Jeżeli przedmiotem działalności agencji jest wynajem powierzchni reklamowych (np. Billboardów),
w programie można umieszczać ich szczegółowe opisy oraz prowadzić kalendarz rezerwacji.

Filmy


O firmie


Zajmujemy się programowaniem i wdrażaniem autorskiego systemu CRM od 2002 roku.
Nasz system działa w ok. 300 firmach na terenie całego kraju.
Przeprowadziliśmy m.in. wdrożenia na 100-500 użytkowników.
Nasz kapitał zakładowy: 1.150.000 zł.

Kontakt


Proszę o telefon

Proszę o dostęp do demo

Wypełnienie formularza oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez bs4 business solutions sp. z o.o. w celach marketingowych i na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych związanych z ofertą bs4. Informacje nie zostaną przekazane osobom trzecim. Przysługuje Państwu prawo rezygnacji z otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i/lub prawo zażądania usunięcia swoich danych osobowych.