Oprogramowanie CRM dla firm cateringowych

Oprogramowanie CRM dla firm cateringowych

Program bs4 ultra z powodzeniem można wykorzystać w branży cateringowej wśród firm świadczących cykliczne usługi dietetyczne indywidualnym klientom, obsługujących instytucje czy organizujących większe eventy. Możliwa jest kompleksowa obsługa zleceń od przyjęcia zlecenia aż po jego dystrybucję.

bs4 ultra znacząco ułatwia pracę wszystkich, począwszy od handlowców aż po menadżerów. Dla tych pierwszych oferuje automatyzację sprzedaży, zarządzanie reklamacjami i usprawnienie w przechodzeniu do kolejnych faz realizacji zamówienia, natomiast ci drudzy docenią program za możliwość generowania raportów i wgląd w zadania poszczególnych pracowników.

Zamówienia do realizacji


Każde ze złożonych zamówień bs4 ultra rozpatruje jako nową transakcję. Może ona zawierać szereg danych klienta (wprowadzonych wcześniej do jego indywidualnej kartoteki), takich jak: adres, preferencje, informacje o sposobie dostawy i zamówionych posiłkach. Istnieje możliwość stworzenia transakcji pojedynczej bądź cyklicznej – dla klientów abonamentowych z uwzględnieniem konkretnych dni w tygodniu.

Proces produkcji, dystrybucji i selekcja


System umożliwia podsumowanie realizowanych posiłków zamówionych na konkretny dzień w jednym oknie. Dzięki przedstawieniu w postaci wydruku listy dań do przyrządzenia można z łatwością określić ilość półproduktów do zakupienia dla kuchni.

Dzięki podziałowi obsługiwanych miejscowości możliwe jest grupowanie pozycji na dany dzień i na różnych listach dla przewoźnika, który dostarcza zamówienia. W taki sposób z łatwością zarządzamy wysyłką, aby catering był dostarczany szybko i tanio.

System bs4 ultra umożliwia wydrukowanie etykiety na opakowanie dla każdego z zamówionych zestawów. Mogą one zawierać dane adresowe, reklamowe, kody kreskowe i w zasadzie wszystko to, co przyjdzie do głowy kreatywnemu menadżerowi. Generowanie wydruku odbywa się w formacie pdf z odpowiedniego zestawienia.

Zarządzanie reklamacjami dostaw


System umożliwia grupowanie i raportowanie reklamacji. Dzięki dokładnemu opisowi zaistniałego problemu, przekazania zadań konkretnym pracownikom oraz automatyzacji działań przy przechodzeniu do kolejnych faz (wysłanie maila/SMS-a) bs4 ultra znacznie przyspieszy cały proces.

Raporty


Uzyskanie raportów dotyczących sprzedaży jest podstawową formą kontroli w systemie. Można je rozpatrywać w różnych kategoriach (produkty, miejscowości, klienci itp.). Analogicznie da się tworzyć zestawienia dotyczące reklamacji. Istnieje możliwość przygotowania specjalnych raportów w zależności od indywidualnych potrzeb wynikających ze specyfiki branży czy filozofii pracy konkretnej firmy.

Przy korzystaniu ze sklepu internetowego...


Automatyzacja procesu płatności w CRM na podstawie zamówień ze sklepu internetowego

Wiele czynności dokonanych przez klienta za pośrednictwem sklepu może być powiązanych z systemem CRM. Dzięki temu bs4 ultra automatycznie zatwierdza płatności, przyjmuje zamówienia, a nawet wyznacza osoby odpowiedzialne za te zamówienia. Wszystkie te dane znajdują się potem w jednym miejscu i są do wglądu dla wszystkich upoważnionych pracowników.

Wysyłka informacji do klientów jest banalnie prosta

Komunikacja z klientami w zakresie bieżących spraw czy zmian jest możliwa dzięki masowej wysyłce wiadomości SMS i e-mail z przygotowanych szablonów. Pocztowe szablony mogą zawierać elementy graficzne i odnośniki, np.: do stron internetowych czy mediów społecznościowych. Dzięki zastosowaniu tzw. znaczników każda wiadomość jest odpowiednio spersonalizowana!

Przykładowy proces działania z CRM w skrócie


Obsługa klienta indywidualnego:

  • telefoniczne zamówienie posiłku na dany dzień,
  • uzupełnienie podanych przez klienta danych kontaktowych,
  • tworzone jest zamówienie.

Zawsze można powrócić do kartoteki i do zamówień klienta, aby je skorygować.

Obsługa zleceń całodniowych:

  • zbiór zamówień z odpowiednim wyprzedzeniem na wskazany dzień,
  • zamknięcie danego dnia dostawy,
  • drukowanie listy posiłków dla kuchni z poziomu specjalnego raportu,
  • drukowanie listy półproduktów do zakupu dla kuchni,
  • drukowanie/eksportowanie list dla kurierów, podliczanie posiłków i ich typów,
  • wydruk etykiet, które odróżnią posiłki przy dalszej dystrybucji.

Filmy


O firmie


Zajmujemy się programowaniem i wdrażaniem autorskiego systemu CRM od 2002 roku.
Nasz system działa w ok. 300 firmach na terenie całego kraju.
Przeprowadziliśmy m.in. wdrożenia na 100-500 użytkowników.
Nasz kapitał zakładowy: 1.150.000 zł.

Kontakt


Proszę o telefon

Proszę o dostęp do demo

Wypełnienie formularza oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez bs4 business solutions sp. z o.o. w celach marketingowych i na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych związanych z ofertą bs4. Informacje nie zostaną przekazane osobom trzecim. Przysługuje Państwu prawo rezygnacji z otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i/lub prawo zażądania usunięcia swoich danych osobowych.