Skip to main content

System cateringowy - program do obsługi zamówień

System bs4 core to program do kompleksowej obsługi zamówień – od przyjęcia zlecenia aż po jego dystrybucję.

Program low-code bs4 core sprawdza się w branży cateringowej dla firm:

  • świadczącym cykliczne usługi dietetyczne indywidualnym klientom,
  • obsługującym instytucje,
  • organizujących większe eventy.

Oprogramowanie cateringowe znacząco ułatwia pracę wszystkich, począwszy od handlowców aż po menadżerów. Dla tych pierwszych oferuje automatyzację sprzedaży, zarządzanie reklamacjami i usprawnienie w przechodzeniu do kolejnych faz realizacji zamówienia, natomiast ci drudzy docenią program za możliwość generowania wielu raportów i wgląd w zadania poszczególnych pracowników.

Aplikacja do zarządzania cateringiem

Wszechstronny system obsługi zamówień

Każde ze złożonych zamówień program bs4 core rozpatruje jako nową transakcję.

Może ona zawierać szereg danych klienta (wprowadzonych wcześniej do jego indywidualnej kartoteki), takich jak:

  • adres,
  • preferencje,
  • informacje o sposobie dostawy,
  • zamówione posiłki.

Istnieje możliwość stworzenia transakcji pojedynczej bądź cyklicznej – dla klientów abonamentowych z uwzględnieniem konkretnych dni w tygodniu.

Proces produkcji, dystrybucja i selekcja

System do obsługi zamówień bs4 core umożliwia podsumowanie realizowanych posiłków zamówionych na konkretny dzień w jednym oknie. Z łatwością można określić ilość półproduktów do zakupienia dla kuchni i zaplanować pracę, dzięki całościowemu zestawieniu dań do przygotowania.

System do cateringu dietetycznego umożliwia wydrukowanie etykiety na opakowanie dla każdego z zamówionych zestawów. Do etykiet system może automatycznie zaciągać odpowiednie dane adresowe, reklamowe, kody kreskowe i w zasadzie wszystko to, co przyjdzie do głowy kreatywnemu menadżerowi. Generowanie wydruku odbywa się w formacie pdf z odpowiedniego zestawienia.

Aby zamówienia były dostarczane szybko i tanio, system cateringowy bs4 umożliwia ich podział na obsługiwane miejscowości i wygenerowanie listy dla dostawcy, z pogrupowanymi pozycjami na dany dzień.

Integracja ze sklepem internetowym

Automatyzacja procesu płatności na podstawie zamówień ze sklepu internetowego

Aktywność klientów w sklepie internetowym może być powiązana bezpośrednio z systemem bs4. Przykładowo system cateringowy bs4 core automatycznie zatwierdza płatności, przyjmuje zamówienia, a nawet wyznacza osoby odpowiedzialne za te zamówienia. Wszystkie te dane znajdują się w jednym miejscu i są do wglądu dla upoważnionych pracowników.

Wysyłka informacji do klientów jest banalnie prosta

Komunikacja z klientami w zakresie bieżących spraw czy zmian jest możliwa dzięki masowej wysyłce wiadomości SMS i e-mail z przygotowanych szablonów. Pocztowe szablony mogą zawierać elementy graficzne i odnośniki, np.: do stron internetowych czy mediów społecznościowych. Dzięki zastosowaniu tzw. znaczników każda wiadomość jest odpowiednio spersonalizowana – system dynamicznie zaciąga właściwe dane z kartotek klientów, np. imię, nazwisko, adres.

Dowiedz się co możemy zaproponować Twojej firmie

Zarządzanie reklamacjami dostaw i raporty

System umożliwia grupowanie i raportowanie reklamacji. Przyśpieszamy proces zarządzania reklamacjami dzięki kierowaniu zadań do konkretnych pracowników, automatyzacji działań przy przechodzeniu do kolejnych faz rozpatrywania reklamacji oraz dokładnym opisom zaistniałych problemów.

Oprogramowanie do cateringu dietetycznego przechowuje również całą historię reklamacji i zamówień w jednym miejscu, dla każdego klienta z osobna. Pełna informacja jest łatwo dostępna dla uprawnionych użytkowników, co więcej dane można filtrować po dowolnych kryteriach.

Uzyskanie raportów dotyczących sprzedaży jest podstawową formą kontroli w systemie do zarządzania zamówieniami. Można je rozpatrywać w różnych kategoriach (produkty, miejscowości, klienci itp.).

Analogicznie w programie do obsługi zamówień bs4 core można tworzyć zestawienia dotyczące reklamacji. Istnieje możliwość przygotowania specjalnych raportów w zależności od indywidualnych potrzeb wynikających ze specyfiki branży czy filozofii pracy konkretnej firmy.

Przykładowy proces działania systemu cateringowego w skrócie

Obsługa klienta indywidualnego

  • telefoniczne zamówienie posiłku na dany dzień,
  • uzupełnienie podanych przez klienta danych kontaktowych,
  • tworzone jest zamówienie.

Zawsze można powrócić do kartoteki i do zamówień klienta, aby je skorygować.

Uwzględnianie planów serwisowych

  • zbiór zamówień z odpowiednim wyprzedzeniem na wskazany dzień,
  • zamknięcie danego dnia dostawy,
  • drukowanie listy posiłków dla kuchni z poziomu specjalnego raportu,
  • drukowanie listy półproduktów do zakupu dla kuchni,
  • drukowanie/eksportowanie list dla kurierów, podliczanie posiłków i ich typów,
  • wydruk etykiet, które odróżnią posiłki przy dalszej dystrybucji.

Nasz Klient

Maczfit logo

Maczfit

Catering dietetyczny oferujący zdrowe posiłki z dostawą do domu przygotowane specjalnie z myślą o osobach ze specjalnymi wymaganiami żywieniowymi.