Oprogramowanie CRM dla firm informatycznych

Oprogramowanie CRM dla firm informatycznych


Program posiada wiele funkcji przygotowanych z myślą o firmach z branży IT. Umożliwia on m.in.:
  • zarządzanie projektami wdrożeniowymi,
  • zarządzanie bazą produktów,
  • dostęp do historii usterek danego urządzenia,
oraz...
  • budowanie bazy kontrahentów,
  • monitoringi i automatyczne powiadomienia,
  • zarządzanie sprzedażą,
  • zarządzanie procesami i workflow,
  • współdzielone repozytorium plików,
  • dynamiczne szablony dokumentów,
  • automatyczne generowanie ofert (doc, pdf),
  • rozbudowane raportowanie,
  • zarządzanie pocztą elektroniczną,
  • ewidencję rozliczeń związanych z działalnością firmy,
  • zarządzanie zadaniami (współdzielone kalendarze) i rejestrację aktywności.

 

Nasi Klienci z branż: Informatyka i telekomunikacja

Szybkie ofertowanie i zarządzanie rozbudowanym katalogiem produktów


W branży IT asortyment jest zwykle bardzo rozbudowany i zawiera setki różnych wersji, produktów, ich konfiguracji, które w dodatku są często aktualizowane. Oprogramowanie bs4 ultra pozwala uporządkować ofertę i opisać każdy produkt szeregiem parametrów, a także w łatwy sposób wybrać odpowiednie pozycje z asortymentu, utworzyć z nich atrakcyjną wizualnie ofertę i wydrukować lub przemailować ją do Klienta.

 

Wiele z firm, w których wdrożono oprogramowanie firmy bs4, należy do branży IT. Jest to dla nas olbrzymi powód do satysfakcji, jeśli firmy, które doskonale znają rynek sprzętu i oprogramowania komputerowego wybierają właśnie nasze oprogramowanie.

W ramach ofertowania bs4 ultra umożliwia:

  • tworzenie różnych wersji oferty dla Klienta (z różnymi konfiguracjami) i wyboru wariantu, który został przez niego ostatecznie wybrany,
  • grupowanie pozycji produktowych w ofercie z podsumami (np. osobno sprzęt, osobno oprogramowanie),
  • automatyczne drukowanie dowolnych opisów przy poszczególnych produktach,
  • jednoczesny podgląd zarówno ceny z oferty dla Klienta jak i ceny produktu z bieżącego cennika.

Zarządzanie procesem sprzedaży sprzętu i oprogramowania


Program bs4 ultra pozwala usprawnić długotrwały i skomplikowany proces sprzedaży poprzez:
  • zdefiniowanie szeregu etapów procesu – np. osobny etap na analizę wymagań technicznych Klienta, osobny na akceptację oferty przez kierownika (jego wystąpienie może nie być obowiązkowe i zależeć od poziomu cen lub wysokości rabatu udzielonego w ofercie),
  • ewidencję zleceń dla działu technicznego firmy, które należy wykonać na etapie ofertowania (np. Sprawdzenie istotnych warunków zamówienia Klienta związanych z parametrami sprzętu),
  • podpinanie do tematu sprzedażowego wszelkiej dokumentacji otrzymanej od Klienta oraz przygotowanej na potrzeby oferty,
  • automatyczne rejestrowanie wszelkich zmian w ofercie przygotowanej dla danego Klienta.

Wsparcie dla serwisu sprzedawanych urządzeń i obsługi gwarancji


  • Zarządzanie naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi - Program umożliwia wydruk potwierdzeń przyjęcia urządzenia do serwisu oraz odpowiedzi serwisu. Każda reklamacja otrzymuje kolejny numer, a korespondencja e-mailowa, prowadzona z Klientem w tej sprawie jest automatycznie archiwizowana i tworzy historię zlecenia serwisowego.
  • Uwzględnianie planów serwisowych - Jeśli firma jest zobowiązana na podstawie umów serwisowych dotrzymywać określonych, zróżnicowanych terminów dotyczących  obsługi zgłoszenia serwisowego, program podpowiada ile czasu pozostało na jego zamknięcie. Naliczanie czasu ulega zatrzymaniu gdy zlecenie jest na etapie oczekiwania na odpowiedź Klienta.
  • Tworzenie historii poszczególnych urządzeń, które zakupił Klient - Wszystkie zlecenia serwisowe widoczne są z poziomu kartoteki konkretnego egzemplarza zakupionego produktu. Dzięki temu można szybko sprawdzić np. Jak często psuł się konkretny serwer o podanym numerze seryjnym, kiedy go modernizowano i do kiedy obowiązuje gwarancja. Można też sprawdzić jakie jest wyposażenie (konfiguracja) każdego ze sprzedanych urządzeń.
  • Automatyczne lub półautomatyczne informowanie Klientów o statusie napraw - przez e-mail lub SMS.

Składanie i przeglądanie zleceń serwisowych przez Klientów w Internecie


Możliwe jest uruchomienie specjalnego serwisu internetowego w którym Klienci firmy IT mogą składać i przeglądać zlecenia serwisowe.

Umowy długoterminowe z Klientami


Często firmy IT świadczą usługi w oparciu o umowy serwisowe. Moduł Umowy Długoterminowe pozwala automatycznie obliczać, jakie faktury należy wystawić Klientom z uwzględnieniem faktycznie wykonanych usług (ilość godzin serwisanta, kilometrówka za dojazdy). Ponadto system wygeneruje szczegółowe rozliczenie, które można następnie przemailować lub wydrukować Klientowi.

Import zamówień ze sklepu internetowego


Jeśli Twoja firma prowadzi sklep internetowy może on zostać tak oprogramowany, aby złożone zamówienia trafiały automatycznie do programu CRM. Następnie po przejrzeniu przez sprzedawcę mogą być eksportowane do programu ERP (fakturującego). Dzięki temu można wpełni zautomatyzować obsługę zamówień z Internetu – na żadnym etapie nie trzeba będzie przepisywać zamówień ręcznie.

Import zamówień z Allegro


Moduł Integracja z Allegro umożliwia importu zamówień z serwisu Allegro do systemu CRM. Program może na ich podstawie automatycznie otwierać nowe transakcje. Umożliwia on także przekazywanie dalej szczegółów dotyczących aukcji, np. do programu ERP.  W efekcie cała obsługa Klienta odbywa się za pomocą jendego programu - bs4 ultra. Integracja z Allegro umożliwia także hurtowe wystawianie aukcji w serwisie Allegro z poziomu CRM. W programie definiuje się konkretne profile aukcji określające między innymi kategorię, w której przedmioty mają się znaleźć, cenę, koszt i sposób wysyłki oraz wiele innych parametrów.

 

Filmy


O firmie


Zajmujemy się programowaniem i wdrażaniem autorskiego systemu CRM od 2002 roku.
Nasz system działa w ok. 300 firmach na terenie całego kraju.
Przeprowadziliśmy m.in. wdrożenia na 100-500 użytkowników.
Nasz kapitał zakładowy: 1.150.000 zł.

Kontakt


Proszę o telefon

Proszę o dostęp do demo

Wypełnienie formularza oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez bs4 business solutions sp. z o.o. w celach marketingowych i na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych związanych z ofertą bs4. Informacje nie zostaną przekazane osobom trzecim. Przysługuje Państwu prawo rezygnacji z otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i/lub prawo zażądania usunięcia swoich danych osobowych.