Skip to main content

Oprogramowanie low-code dla firm IT

Przykładowe funkcjonalności platformy bs4 core

Program posiada wiele funkcji przygotowanych z myślą o firmach z branży IT.

Umożliwia on m.in.:

Wiele z firm, w których wdrożono oprogramowanie firmy bs4, należy do branży IT.

Jest to dla nas olbrzymi powód do satysfakcji, jeśli firmy, które doskonale znają rynek sprzętu i oprogramowania komputerowego wybierają właśnie nasze oprogramowanie.

Szybkie ofertowanie i zarządzanie rozbudowanym katalogiem produktów

W branży IT asortyment jest zwykle bardzo rozbudowany i zawiera setki różnych wersji, produktów, ich konfiguracji, które w dodatku są często aktualizowane.

Oprogramowanie bs4 core pozwala uporządkować ofertę i opisać każdy produkt szeregiem parametrów, a także w łatwy sposób wybrać odpowiednie pozycje z asortymentu, utworzyć z nich atrakcyjną wizualnie ofertę i wydrukować lub wysłać e-mailem do klienta.

Wariantowanie ofert

Tworzenie różnych wersji oferty dla Klienta (z różnymi konfiguracjami) i wyboru wariantu, który został przez niego ostatecznie wybrany

Grupowanie danych

Grupowanie pozycji produktowych w ofercie z podsumami (np. osobno sprzęt, osobno oprogramowanie)

Automatyzacje

Automatyczne drukowanie dowolnych opisów przy poszczególnych produktach

Przejrzystość danych

Jednoczesny podgląd zarówno ceny z oferty dla Klienta, jak i ceny produktu z bieżącego cennika

Zarządzanie procesem sprzedaży sprzętu i oprogramowania

Program bs4 core pozwala usprawnić długotrwały i skomplikowany proces sprzedaży poprzez:
  • zdefiniowanie szeregu etapów procesu – np. osobny etap na analizę wymagań technicznych Klienta, osobny na akceptację oferty przez kierownika (jego wystąpienie może nie być obowiązkowe i zależeć od poziomu cen lub wysokości rabatu udzielonego w ofercie),
  • ewidencję zleceń dla działu technicznego firmy, które należy wykonać na etapie ofertowania (np. sprawdzenie istotnych warunków zamówienia Klienta związanych z parametrami sprzętu),
  • podpinanie do tematu sprzedażowego dokumentacji otrzymanej od Klienta oraz przygotowanej na potrzeby oferty,
  • automatyczne rejestrowanie zmian w ofercie przygotowanej dla danego Klienta.

Wsparcie dla serwisu sprzedawanych urządzeń i obsługi gwarancji

Zarządzanie naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi

Program umożliwia wydruk potwierdzeń przyjęcia urządzenia do serwisu oraz odpowiedzi serwisu. Każda reklamacja otrzymuje kolejny numer, a korespondencja e-mailowa, prowadzona z klientem w tej sprawie jest automatycznie archiwizowana i tworzy historię zlecenia serwisowego.

Uwzględnianie planów serwisowych

Jeśli firma jest zobowiązana na podstawie umów serwisowych dotrzymywać określonych, zróżnicowanych terminów dotyczących  obsługi zgłoszenia serwisowego, program podpowiada ile czasu pozostało na jego zamknięcie. Naliczanie czasu ulega zatrzymaniu, gdy zlecenie jest na etapie oczekiwania na odpowiedź klienta.

Tworzenie historii poszczególnych urządzeń, które zakupił klient

Wszystkie zlecenia serwisowe widoczne są z poziomu kartoteki konkretnego egzemplarza zakupionego produktu. Dzięki temu można szybko sprawdzić np. jak często psuł się konkretny serwer o podanym numerze seryjnym, kiedy go modernizowano i do kiedy obowiązuje gwarancja. Można też sprawdzić jakie jest wyposażenie (konfiguracja) każdego ze sprzedanych urządzeń.

Automatyczne lub półautomatyczne informowanie klientów o statusie napraw

Statusy napraw wysyłane przez e-mail lub SMS.

Składanie i przeglądanie zleceń serwisowych przez klientów w internecie

Możliwe jest uruchomienie specjalnego serwisu internetowego, w którym klienci firmy IT mogą składać i przeglądać zlecenia serwisowe.

Umowy długoterminowe z klientami

Często firmy IT świadczą usługi w oparciu o umowy serwisowe. Moduł Umowy Długoterminowe pozwala automatycznie obliczać, jakie faktury należy wystawić klientom z uwzględnieniem faktycznie wykonanych usług (ilość godzin serwisanta, kilometrówka za dojazdy). Ponadto system wygeneruje szczegółowe rozliczenie, które można następnie przemailować lub wydrukować klientowi.

Import zamówień ze sklepu internetowego

Jeśli Twoja firma prowadzi sklep internetowy może on zostać tak oprogramowany, aby złożone zamówienia trafiały automatycznie do programu bs4 core. Następnie po przejrzeniu przez sprzedawcę mogą być eksportowane do programu ERP (fakturującego). Dzięki temu można w pełni zautomatyzować obsługę zamówień z internetu – na żadnym etapie nie trzeba będzie przepisywać zamówień ręcznie.

Import zamówień z Allegro

Moduł Integracja z Allegro umożliwia importu zamówień z serwisu Allegro do systemu bs4. Program może na ich podstawie automatycznie otwierać nowe transakcje. Umożliwia on także przekazywanie dalej szczegółów dotyczących aukcji, np. do programu ERP.  W efekcie cała obsługa klienta odbywa się za pomocą jednego programu. Integracja z Allegro umożliwia także hurtowe wystawianie aukcji w serwisie Allegro z poziomu systemu bs4. W programie definiuje się konkretne profile aukcji określające między innymi kategorię, w której przedmioty mają się znaleźć, cenę, koszt i sposób wysyłki oraz wiele innych parametrów.

Dowiedz się, co możemy zaproponować Twojej firmie

Nasi Klienci

konsorcjum fen logo

Konsorcjum FEN

Innowacyjne urządzenia i rozwiązania IT, ogólnopolska sieć partnerów.

ceneo logo

CENEO (Grupa Allegro)

Internetowa porównywarka cen. Jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce.

sevenet logo

Sevenet

Dostęp do sieci, systemy komunikacji biznesowej, systemy Contact Center, Data Center i bezpieczeństwo danych.

emapa logo

Emapa

Producent map cyfrowych oraz oprogramowania dla transportu.