Oprogramowanie CRM dla różnych branż

Oprogramowanie CRM dla różnych branż


Każde wdrożenie CRM to dla nas odrębny projekt.

Nawet dwa przedsiębiorstwa działające w tej samej branży mają różne potrzeby i nie można traktować ich jednakowo przy wdrożeniu systemu CRM. Dlatego kładziemy szczególny nacisk na analizę przedwdrożeniową i identyfikację oczekiwań oraz indywidualnych potrzeb Klienta. Istotne jest także zrozumienie funkcjonowania jego branży, które pozwala nam zaproponować dodatkowe funkcje dopasowane do konkretnej działalności.

Ogólne prawdy dla każdej firmy


Mimo istotnych różnic pomiedzy firmami, każdą działalność usprawni zastosowanie takich rozwiązań, jak:
  • gromadzenie informacji i historii kontaktu w karotekach kontrahentów, współpracowników i firm pomocniczych,
  • kalendarz zadań pozwalający na rozplanowanie pracy własnej i pracowników,
  • możliwość obsługi skrzynki e-mail, tworzenie szablonów wiadomości i gotowych pism, z poziomu programu CRM,
  • komunikator wewnątrzfirmowy, służący do przesyłania informacji między pracownikami wraz z możliwością powiazania ich z konkretnymi informacjami z systemu np. e-mailem, kontrahentem lub zleceniem,
  • tworzenie zestawień różnych danych, wyszukiwanie wg dowolnych kryteriów i wyświetlanie informacji w indywidualnie skonfigurowanych kolumnach,
  • możliwość wgrywania ogólnodostępnych plików,
  • baza informacji dostępna z dowolnego miejsca i komputera,
  • mozliwość generowania raportów w oparciu o dowolne dane z systemu, dotyczących np. pracowników, kosztów czy wyników sprzedaży.

Korzystanie z doświadczenia


Dzięki wdrożeniom w przedsiębiorstwach o bardzo różnej specyfice firma bs4 cały czas poszerza funkcjonalności swojego oprogramowania (które znacznie wybiega poza standardowy zakres możliwości CRM). Często zdarza się, że funkcja przygotowana dla przedsiębiorstwa z jednej branży okazuję się bardzo użyteczna dla firmy prowadzącej działalność zupełnie innego typu.

Obecnie baza firmy bs4 składa się z ponad 2000 różnych parametrów, które można zastosować w ramach systemu. Możliwe jest również zamówienie dodatkowych prac programistycznych na stworzenie nowych funkcjonalności lub integrację z innymi systemami. Jeżeli tylko są one możliwe do wykonania, programiści bs4 chętnie podejmą wyzwanie.

 

Zobacz bazę naszych klientów: Nasi klienci

Dopasowanie funkcjonalności


Poszukując oprogramowania CRM warto poszerzyć swoja wiedzę w zakresie dostępnych funkcji, aby mieć zarys czego można od niego oczekiwać. W tym celu warto zajrzeć do działu Funkcjonalności systemu na naszej stronie.

 

Chcesz już teraz dowiedzieć się co możemy zaproponować Twojej firmie?