Wykładowcy z SGH po raz kolejny wybrali oprogramowanie bs4 do pracy z słuchaczami studiów podyplomowych

Jak dobrać odpowiednie oprogramowanie CRM dla firmy z branży szkoleniowej lub edukacyjnej?
Kwiecień 25, 2017
Jak dopasować CRM do branży budowlanej?
Kwiecień 25, 2017

Wykładowcy z SGH po raz kolejny wybrali oprogramowanie bs4 do pracy z słuchaczami studiów podyplomowych

– publikacja w portalu decyzje-it 04/10/2014
 
SGH to najstarsza i najbardziej prestiżowa uczelnia ekonomiczna w Polsce, a także jeden z wiodących uniwersytetów ekonomicznych w Europie. Szkoła, jako kolejna, po Politechnice Poznańskiej, zdecydowała się na współpracę z firmą bs4 business solutions sp. z o.o. i wykorzystanie jej oprogramowania podczas praktycznych zajęć z uczestnikami  studiów podyplomowych.

 
Jak mówi Izabela Kowalik, dr hab. i prof. nadzwyczajny Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej: „Program bs4 pozwala na sprawne zarządzanie informacją o kontrahentach oraz nadzorowanie pracy personelu. Daje też możliwość monitorowania rynku  i konkurencji przez systematyczne zbieranie danych w bazie wiedzy. Co bardzo ważne program jest łatwy w obsłudze i elastyczny oraz daje możliwość współpracy z innymi programami np. rejestrującymi treść kontaktów z kontrahentami”.

 
Na studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej najczęściej decydują się osoby z doświadczeniem, często aktywne zawodowo już od kilku lat.  Bardzo ważne jest więc, aby program zajęć spełniał ich określone wymagania i dostarczał praktycznej wiedzy. W związku z profilem prowadzonych warsztatów, Uczelni udostępniona została specjalna wersja programu bs4 przygotowana na  potrzeby agencji reklamowych.

 
Posługujemy się wersją programu bs4 Intranet (wersja dla agencji reklamowych) na zajęciach z Podstaw informacyjnych marketingu i Analiz marketingowych, na studiach magisterskich i podyplomowych. Służy on przede wszystkim ilustracji zastosowania koncepcji Marketingu Relacyjnego w praktyce polskich przedsiębiorstw.

Zajęcia z tym oprogramowaniem, obejmują zapoznanie się z programem oraz jego podstawowymi funkcjami (wcześniejszy wykład poświęcony jest 2-godzinnemu wprowadzeniu, dotyczącemu teorii koncepcji customer relationship management). Po zajęciach, w ramach ćwiczeń, studenci mają za zadanie samodzielnie wygenerować z programu typowe raporty i odesłać je prowadzącemu. Zadania, które najczęściej wykonują studenci na zajęciach to: dodawanie nowych kontrahentów, rejestrowanie zdarzeń-rozmów z kontrahentem, wyszukiwanie proste i zaawansowane kontrahentów, przygotowywanie korespondencji seryjnej, wprowadzanie zamówień od klienta, otwieranie nowego zlecenia, dodawanie nowych produktów do bazy, przygotowanie zestawień na temat nowych danych wprowadzonych do bazy lub np. zadań wszystkich pracowników w danym okresie.

Opinie studentów o tej wersji programu są pozytywne, tzn. jest on łatwy i intuicyjny w obsłudze, zawiera dużo dodatkowych funkcjonalności, np. tworzenie map, wykresów, łączenie przez Skype. Tym niemniej, coraz więcej osób korzysta z podobnego oprogramowania w swojej pracy i zauważamy, że w porównaniu do okresu sprzed 4-5 lat, kiedy znajomość tego typu oprogramowania była jeszcze niewielka, powoli staje się ono jednym z podstawowych narzędzi zarządzania informacją o klientach i kontrahentach nie tylko w większych, ale też średnich przedsiębiorstwach . Studenci traktują teraz znajomość podstaw obsługi tego oprogramowania, jako  niezbędny atut w ubieganiu się o pracę i dalszej karierze.” – dr hab. Izabela Kowalik, profesor nadzwyczajny SGH, Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu.

 

Chcesz uzyskać więcej informacji? Skontaktuj się z naszym Działem Marketingumarketing (at) bs4.pl

 

Komentarze są wyłączone.