Usługa analizy przedwdrożeniowej

Usługa analizy przedwdrożeniowej


Analiza przedwdrożeniowa jest pierwszym krokiem procesu wdrożenia systemu CRM. Jej głównym celem jest dokładne rozpoznanie potrzeb i oczekiwań firmy oraz przygotowanie wytycznych niezbędnych do konfiguracji programu.  Kluczowa na tym etapie jest właściwa identyfikacja potrzeb Klienta, zarówno tych, które sam komunikuje jak i doradztwo w zakresie dodatkowych usprawnień.

Analiza potrzeb klienta


Oddelegowany konsultant bs4 zapoznaje się z sytuacją biznesową firmy, obowiązującymi w niej procedurami i procesami oraz identyfikuje jej potrzeby w zakresie funkcjonalności i konfiguracji oprogramowania.

Na podstawie swojego doświadczenia i dotychczasowych wdrożeń, nasi konsultanci są w stanie doradzić optymalne rozwiązanie w zakresie  funkcji programu.

Jeżeli w firmie wdrożony jest system zarządzania jakością ISO, w toku analiz wykorzystuje się również księgę jakości oraz inne dokumenty wymienione w procedurach ISO.

Uczestnicy procesu


W zalezności od rodzaju wdrożenia, w konsultacjach bierze udział jeden lub kilku konsultantów bs4.
Ze strony Klienta jest to zwykle kierownik wdrożenia oraz wybrane osoby z kierownictwa lub reprezentanci poszczególnych działów.

Dokumenty


Na podstawie wizyty konsultanta bs4, opracowany zostaje dokument analizy przedwdrożeniowej, zawierający wszelkie wytyczne odnośnie indywidualnego wdrożenia i skonfigurowania systemu dla danej firmy.

 

Co zawiera taki dokument?

  • listę przyszłych użytkowników programu CRM wraz z określeniem ich stanowisk, zakresu obowiązków i struktury organizacyjnej firmy,
  • opis najważniejszych procesów w firmie, które będą miały odzwierciedlenie w programie bs4 ultra,
  • listy pól, jakie mają być dostępne w kartotekach kontrahenta, produktu, zleceń systemu CRM,
  • spis baz danych zawierających dane klientów do migracji (importu),
  • ustalenie zasad ewentualnych synchronizacji z innymi programami,
  • listę i wzory dokumentów papierowych wykorzystywanych w firmie,
  • zasady uprawnień użytkowników do poszczególnych operacji w programie,
  • opis infrastruktury sprzętowej niezbędnej do wdrożenia (sugerowana specyfikacja serwera),
  • szczegółowy harmonogram dalszych działań wdrożeniowych.


Po zatwierdzeniu dokumentu analizy przez Klienta, można przystapić do kolejnego etapu pracy wdrożeniowych.

Instalacja oprogramowania


Przed wdrożeniem programu należy podjąć decyzję, co do sposobu jego instalacji. Oprogramowanie CRM bs4 ultra - można zainstalować na serwerze lub korzystać z niego w chmurze.

Chciałbyś dowiedzieć się, jaki sposób instalacji systemu rekomendujemy dla Twojej firmy?

Powiązane artykuły


Grudzień 8, 2017

Skuteczne zarządzanie należnościami w systemie CRM

14.11.2017: Z jakimi problemami wiąże się tworzenie procesów w systemie CRM? Jak dobrze przygotować się do wdrożenia? Na co zwrócić uwagę w trakcie konfiguracji?
Grudzień 1, 2017

15 urodziny bs4 business solutions!

Nakładem oficyny wydawniczej SGH pojawiła się książka autorstwa Izabeli Kowalik oraz Sylwii Sobolewskiej „Podstawy informacyjne marketingu”, gdzie możecie znaleźć studium przypadku z wdrożenia systemu bs4 Intranet dla TÜV NORD Polska Sp. z o.o.
Listopad 30, 2017

CTI

Integracja z centralą telefoniczną VoIP w chmurze.