Usługa analizy przedwdrożeniowej

Szanujemy Twój czas i pieniądze - sprawdźmy wspólnie, jakie są Twoje potrzeby

Usługa analizy przedwdrożeniowej


Analiza przedwdrożeniowa jest pierwszym krokiem procesu wdrożenia systemu CRM. Jej głównym celem jest dokładne rozpoznanie potrzeb i oczekiwań firmy oraz przygotowanie wytycznych niezbędnych do konfiguracji programu.  Kluczowa na tym etapie jest właściwa identyfikacja potrzeb Klienta, zarówno tych, które sam komunikuje jak i doradztwo w zakresie dodatkowych usprawnień.

Analiza potrzeb klienta


Oddelegowany konsultant bs4 zapoznaje się z sytuacją biznesową firmy, obowiązującymi w niej procedurami i procesami oraz identyfikuje jej potrzeby w zakresie funkcjonalności i konfiguracji oprogramowania.

Na podstawie swojego doświadczenia i dotychczasowych wdrożeń, nasi konsultanci są w stanie doradzić optymalne rozwiązanie w zakresie  funkcji programu.

Jeżeli w firmie wdrożony jest system zarządzania jakością ISO, w toku analiz wykorzystuje się również księgę jakości oraz inne dokumenty wymienione w procedurach ISO.

Uczestnicy procesu


W zalezności od rodzaju wdrożenia, w konsultacjach bierze udział jeden lub kilku konsultantów bs4.
Ze strony Klienta jest to zwykle kierownik wdrożenia oraz wybrane osoby z kierownictwa lub reprezentanci poszczególnych działów.

Dokumenty


Na podstawie wizyty konsultanta bs4, opracowany zostaje dokument analizy przedwdrożeniowej, zawierający wszelkie wytyczne odnośnie indywidualnego wdrożenia i skonfigurowania systemu dla danej firmy.

Co zawiera taki dokument?

  • listę przyszłych użytkowników programu CRM wraz z określeniem ich stanowisk, zakresu obowiązków i struktury organizacyjnej firmy,
  • opis najważniejszych procesów w firmie, które będą miały odzwierciedlenie w programie bs4 ultra,
  • listy pól, jakie mają być dostępne w kartotekach kontrahenta, produktu, zleceń systemu CRM,
  • spis baz danych zawierających dane klientów do migracji (importu),
  • ustalenie zasad ewentualnych synchronizacji z innymi programami,
  • listę i wzory dokumentów papierowych wykorzystywanych w firmie,
  • zasady uprawnień użytkowników do poszczególnych operacji w programie,
  • opis infrastruktury sprzętowej niezbędnej do wdrożenia (sugerowana specyfikacja serwera),
  • szczegółowy harmonogram dalszych działań wdrożeniowych.


Po zatwierdzeniu dokumentu analizy przez Klienta, można przystapić do kolejnego etapu pracy wdrożeniowych.

Instalacja oprogramowania


Przed wdrożeniem programu należy podjąć decyzję, co do sposobu jego instalacji. Oprogramowanie CRM bs4 ultra - można zainstalować na serwerze lub korzystać z niego w chmurze.

Chciałbyś dowiedzieć się, jaki sposób instalacji systemu rekomendujemy dla Twojej firmy?

Powiązane artykuły


14 stycznia, 2020

ISB Tech: Odczarowujemy CRM

Jak rozwija się aktualnie rynek CRM? W artykule rozmowa z perspektywy aż 20 lat doświadczenia!
8 stycznia, 2020

bs4 ultra dla firm szkoleniowych

30.01.2020: powtarzamy praktyczny webinar o rozwiązaniach dedykowanych branży szkoleniowej
20 grudnia, 2019

Puls Biznesu: CRM wciąż niedoceniany

Wielu przedsiębiorców zapomina o zaletach systemu, który nie tylko zbiera i analizuje dane, ale też jest źródłem wiedzy o firmie.
Kontakt
close slider

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem danych osobowych jest firma bs4 business solutions sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Słowackiego 35/5 w Poznaniu (bs4@bs4.pl).

* - zgody wymagane

Sprawdź szczegóły w naszej polityce prywatności.